سامسونگ انتظار دارد امسال 1 ميليون تبلت Galaxy بفروشد

سامسونگ توقع دارد امسال یک میلیون تبلت Galaxy که رقیب اصلی iPad است، بفروشد. تبلت Galaxy ساموسنگ این هفته در انگلیس به فروش می رسیده و تا هفته دیگر به آمریکا نیز خواهد رفت. این محصول اولین تبلت کمپانی سامسونگ است.

مدیریت بخش موبایل های Business سامسونگ آقای JK Shin این چنین گفته است : من تصور می کنم ما خواهیم توانست بیش از یک میلیون دستگاه تبلت Galaxy سامسونگ را تا قبل از پایان امسال به فروش برسانیم.

این تبلت 7 اینچی که ورژن 2.2  اندروید روی آن نصب شده توسط یک پردازنده 1GHz پشتیبانی می شود. تبلت Galaxy  سامسونگ همچنین یک حافظه داخلی 16G نیز دارد. ارتباطات از طریقWi-Fi  و 3G برای این گوشی میسر بوده و دارای دو دوربین در جلو و پشت دستگاه نیز هست.

Shin همچنین تاکید کرد:‌ این تبلت به اندازه ای است که میتوانید آن را همیشه با خود حمل کرد و یا در جیب پیراهن و یا کت خود قرار دهید.

بر اساس تحقیقات ABI ، تا پایان سال 2010 بیش از 11 میلیون تبلت در سراسر دنیا وجود خواهد داشت. در این میان سامسونگ نیز توقع بزرگی از تبلت Galaxy خود دارد. سامسونگ پیش ازاین در زمینه فروش گوشی موبایل Galaxy S موفق بوده و توانسته از ماه June تا کنون بیش از 5 میلیون گوشی موبایل Galaxy S به فروش برساند.

samsung-galaxy-tab

ضمنا او تاکید کرد انتظار دارد 5  میلیون گوشی موبایل دیگر Galaxy S را تا قبل از پایان امسال به فروش رساند.

هنوز برای نجات اقیانوس ها دیر نشده است
مشاهده