تماشا کنید: به مناسبت روز جهانی یوفو؛ ۵ ویدئوی مرموز یک سال گذشته

روز جهانی یوفو روزی است که مردم علاقه‌مند در سرتاسر دنیا، دیده شدن اشیاء ناشناخته در فضا را جشن می‌گیرند. در ادامه با بازدید ایده همراه باشید تا به مناسبت این روز به مرور ۵ مورد مشکوک که در سال گذشته اتفاق افتاده‌اند بپردازیم.

همه ساله در ۱۱ تیر ماه مصادف با روز جهانی یوفو، مردم علاقه‌مند در سراسر دنیا شب را به آسمان نگاه می‌کنند و جشن‌هایی با موضوع یوفو برگزار می‌کنند. این روز به دلیل سالگرد تصادف یوفو که در سال ۱۹۴۷ اتفاق افتاده، به این اسم نام‌گذاری شده است.

اما مهم‌ترین پیام این روز، ارسال نشانه‌هایی به موجودات فرازمینی است که نشان دهیم همچنان با آغوشی باز منتظر آمدن آن‌ها به زمین هستیم. برای جشن گرفتن این روز، در ادامه به مرور ۵ ویدیو منتشر شده در یک سال گذشته که در آن‌ها نشانه‌هایی از یوفو دیده شده است خواهیم پرداخت.

ایستگاه فضایی بین‌المللی ویدئویی از وجود یوفو در مدار زمین ضبط می‌کند

یک یوفو در نزدیکی ایستگاه فضایی بین‌المللی پس از ترک آن توسط فضانوردان در ویدئوها مشاهده شد. در این ویدئو شیئی عجیب در پشت ایستگاه فضایی بین‌المللی ناپدید می‌شود. مشاهده‌ی شیء مذکور باعث ایجاد این شایعه شد که ایستگاه فضایی در واقع جایی برای ملاقات فرازمینی‌ها و انسان‌ها است.

از اینجا دانلود کنید.

شیء پرنده مرموز در حال تماشای فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی

این ویدیوی شگفت‌انگیر که توسط ناسا منتشر شده است، یوفوئی را نشان می‌دهد که در حال تماشای دو فضانورد است که بر روی ایستگاه فضایی بین‌المللی در حال قدم‌زدن هستند.

نگاهی به تأثیر گوشی‌های هوشمند در پیشرفت روزافزون صنعت تراشه
مشاهده

اصل این ویدیو ۵ دقیقه است که در آن دو فضانورد به نام‌های رید وایزمن و الکساندر گست از آژانس فضایی اروپا در حال قدم زدن برای انجام برخی تعمیرات هستند. اما در حدود ۵ ثانیه شیئی مرموز در حال پرواز که در زمینه‌ی سیاه دیده می‌شود؛ گویا در حال تماشای این دو نفر است.

از اینجا دانلود کنید

مشاهده‌ی روشنایی و آتش در هوای تاریک در روسیه در حالی که کسی دلیل آن را نمی‌داند

Screen Shot 2015 07 02 at 112729

عکس بالا لحظه‌ی رمزآلودی را نشان می‌دهد که آسمان تاریک روسیه در منطقه‌ای دورافتاده به یک باره روشن می‌شود. علت این روشنایی تا به امروز نامشخص بوده است. این انفجار توسط دوربین یکی از رانندگان خودرویی که در حال حرکت در آن جاده بوده است ضبط شده است.

این ویدئو نور نارنجی رنگی را نشان می‌دهد که سریعا رشد کرده و فضای تاریک جاده را برای مدتی در حدود ۱۰ ثانیه به شدت روشن می‌کند. البته نظرات متخصصان در مورد علت این پدیده با یکدیگر تفاوت‌های زیادی دارد.

از اینجا دانلود کنید.

جت جنگنده‌ی آمریکایی و شیء پرنده در کنار آن

این ویدیوی سری که مدت‌ها پس از ضبط شدن فاش شده است، جنگنده‌ی آمریکایی را نشان می‌دهد که در کنار آن شیئی ناشناخته در پرواز است. این ویدیوی ۱۴ ثانیه‌ای که بر روی یوتیوب منتشر شده است، هم‌زمان با یکی از مشهورترین مشاهده‌ی یوفویی ضبط شده است. در ۱۳ مارس سال ۱۹۹۷ نوری عجیب در شهر فینیکس آمریکا دیده شد که در کمال تعجب هم‌زمان با مشاهده‌ی آن نور، نیروی هوایی آمریکا نیز شیئی مرموز را در ویدئوی خود مشاهده کرده است.

تجربه پیاده‌ روی در فضا با تصاویر ضبط شده توسط دوربین Go-Pro
مشاهده

پس از گذشت ۱۷ سال از مشاهده‌شدن نور، همچنان دلیل مشخصی برای این پدیده وجود ندار؛د هر چند نیروی هوایی آمریکا مدعی است این نورها پرتوهایی ساطع شده از جنگنده‌ی به پرواز درآمده، بوده‌اند.

از اینجا دانلود کنید

شیء دیسک مانندی بر فراز پایتخت استرالیا مشاهده شده است

Screen Shot 2015 07 02 at 113013

ویدیوی منتشر شده در دی ماه سال گذشته، شیئی دیسک مانند را بر فراز پایتخت استرالیا، کانبرا، نشان می‌دهد. این ویدیو از درون هواپیمای در حال پرواز گرفته شده است.

این ویدیو سال‌ها قبل ضبط شده بود، اما به تازگی منتشر شده است و شیئی عجیب را نشان می‌دهد که از چپ به راست تصویر در حال پرواز است و در نهایت محو می‌شود. ویدیوی مذکور توسط مسافری از درون هواپیما ضبط شده است.

از اینجا دانلود کنید

رئیس ناسا: جواب اتفاقات هنوز کشف نشده‌اند؛ اما قطعاً این پاسخ‌ها در ناحیه ۵۱ نیستند

ماه گذشته رئیس ناسا وجود ناحیه ۵۱ را تأیید کرد؛ اما بیان کرد که در این ناحیه اثری از موجودات فرازمینی دیده نشده است. او مدعی است که به محلی با نام ناحیه ۵۱ رفته است و هیچ موجود فضایی یا شیء پرنده‌ای در آن ندیده است. به گفته‌ی او این ناحیه فقط یک محل برای گسترش و تحقیق است.

او امیدوار است روزی پاسخ تمامی سؤال‌ها در جهان ما یا یکی از میلیاردها منظومه‌ی شمسی دیگر یافت شود.