تصاویر جدید ناسا از خورشید و احتمال حضور یک سفینه‌ی بیگانه!

بشر همواره به وجود حیات در دیگر کرات و کیهان باور داشته است. شاید تصاویر جدید ناسا از خورشید، تأیید کننده‌ی این باور باشد، یا شاید هم نه، تنها پای یک تصویر گمراه کننده در میان است.

 در این تصویر جدید، سفینه‌ی مادر غول آسایی را می‌بینیم که به نظر می‌رسد در حال ترک خورشید است. هر چند یک نمای کلی از این سفینه قابل مشاهده است، اما شاید اندک تردیدی در صحت آنچه واقعاً می‌بینیم در اذهان باقی بماند. این تصویر که توسط سایت helioviewer.org و به صورت آنلاین به نمایش در آمده، سفینه‌ی مثلثی شکل غول‌پیکری را نشان می‌دهد که در حال خارج شدن از خورشید و ترک آن است. شاید دلیل حضور این سفینه، اکتشاف و جستجو در خورشید بوده باشد.

آیا حضور سفینه بیگانه در اطراف خورشید حقیقت دارد

اسکات وارینگ (Scott Waring)، محقق یوفوها (بشقاب پرنده‌ها)، که موفق به کشف این موضوع شده در رابطه با این تصویر چنین می‌گوید:

با تشکر از ناسا و ماهواره‌ای که خورشید و فعالیت‌های سطحی آن را تحت نظر دارد، این روزها دیگر لازم نیست حتماً  یک اخترشناس باتجربه باشید، تا موق به تماشای تصاویری با کیفیت بالا از خورشید وفعالیت‌های همیشگی آن شوید.

وارینگ در این مورد به سایت فوق اشاره می‌کند که تصاویر دریافتی از ماهواره‌ی ناسا را به صورت آنلاین نمایش می‌دهد. این سایت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای شخصی از فعالیت‌های خورشید و تصاویر آن تهیه کنند. همان قابلیتی که وارینگ با استفاده از آن ویدیوی زیر را آماده کرده و به شکلی مختصر نظر خود را در مورد این تصویر و بشقاب پرنده‌ی مشاهده شده بیان می‌کند.

ناسا مبلغ 30 میلیون دلار را به سه شرکت خصوصی فعال در زمینه ساخت فضاپیما اختصاص داده است
مشاهده

وارینگ می‌افزاید:

با توجه به تصویر فعلی من فکر می‌کنم که این یوفوی مثلثی دست کم ابعادی به اندازه‌ی ماه دارد.

آیا حضور سفینه بیگانه در اطراف خورشید حقیقت دارد