تصاویر جدید ارسالی از مریخ‌نورد کنجکاوی را در ایمیل خود دریافت کنید

تصاویر و ویدئوهایی که ناسا و مریخ‌نورد کنجکاوی این سازمان از مریخ به زمین ارسال می‌کنند، حقیقتا بی‌نظیر هستند. این تصاویر، جالب، هیجان‌انگیز و حتی گاهی اوقات مرموز به نظر می‌رسند. دیدن منظره آسمان از روی سیاره‌ای که فاصله بسیار زیادی با ما دارد و مقایسه آنها با تصاویر روی زمین، کاری بسیار عجیب و در عین حال لذت بخش است.

حساب توئیتر رسمی ناسا و مریخ‌نورد کنجکاوی، منابعی عالی برای باخبر شدن از آخرین اخبار و تصاویر رسیده از مریخ هستند. اما ما نمی‌توانیم همه کارهایمان را رها کنیم و صبح تا شب برای مشاهده تصاویر جدید به صفحه توئیتر آنها نگاه کنیم. به همین دلیل ممکن است برخی از این تصاویر را از دست بدهیم.

IFTTTاز طریق وب‌سایت IFTTT (اگر این پس آن) می‌توان این مشکل را حل کرد. یکی از کاربران این وب‌سایت با نام کاربری lsalvador دستورالعملی را به اشتراک گذاشته که هم حساب توئیتر کنجکاوی و هم ناسا را زیر نظر می‌گیرد.

این دستورالعمل اگر تصویری را در توئیت پیدا کند، شما یک ایمیل با تصویر و یک لینک به توئیت مربوط به آن دریافت می‌کنید، و می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌یک از مناظر مریخی را از دست نمی‌دهید.

اگر تا حالا از سرویس ifttt استفاده نکرده‌اید، ابتدا ثبت نام نموده و سپس این کار را انجام دهید. همچنین باید به ifttt اجازه دسترسی به حساب توئیتر خود را بدهید و یک آدرس ایمیل برای دریافت عکس‌ها به سایت معرفی نمایید.

هواپیمای خورشیدی Solar Impulse 2 سفر خود به دور آمریکا را به اتمام رساند
مشاهده