به گزارش خبرگزاری بازدیدایده از اردبیل، مجمع سالانه هیئت فوتبال امروز با حضور رئیس فدارسیون فوتبال و مسئولان استانی برگزار شد و در این مجمع هر کدام از مسئولان به نقطه نظراتی در ارتباط با رشد و توسعه فوتبال استان پرداختند و خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان ذی‌ربط از فوتبال و رشته‌های ورزشی استان شدند.

مهدی تاج ظهر امروز در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر تعامل خوبی بین وزارت ورزش و فدارسیون فوتبال برای توسعه فوتبال کشور وجود دارد و این تعامل در سطح بسیار خوبی است.

وی با اشاره به این که دولت هم با حمایت خود از ورزش نقش اساسی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی دارد بیان کرد: ببا توجه به این که فوتبال رشته پرطرفدار در کشوربوده می‌تواند در شور و نشاط مردم نقش اساسی داشته باشد که به همین دلیل باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه این رشته ورزشی به طور مناسب فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: در جا جای دنیا فوتبال سبب شور و نشاط در بین مردم می‌شود و ما هم در استان‌های کشور هدفمان این است که با برگزاری مسابقات فوتبال بتوانیم شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد کنیم.

تاج افزود: هم‌اکنون فوتسال ایران جزو بهترین‌های دنیا است و در ورزش فوتسال نیز به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته‌ایم.

وی از اهمیت اهتمام ویژه مسئولان به فوتبال و فوتسال بانوان خبر داد و گفت: هم‌اکنون فوتسالیست‌ها و فوتبالی‌های ایرانی با حجاب توانسته‌اند افتخارات زیادی برای کشورمان به دست آورند.

وی گفت: فضای خوبی برای تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور فراهم شده که امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های انجام یافته زمینه تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور را فراهم کنیم.

توسلى موسیقى "جان دار" را مى سازد
مشاهده

تاج تصریح کرد: من کم‌تر استانی را دیده‌ام که آن استان امام جمعه‌اش به فوتبال علاقه و حمایت خاصی داشته باشد که این امر واقعا رضایتخش است که مسئولان استان توجه ویژه‌ای به حمایت از فوتبال دارند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان ایرانی در حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: این حرکات بزدلانه دشمنان و استکبار جهانی اتحاد و وحدت ملت ایران را منسجم کرده است.

حمایت همه‌جانبه‌ای برای رشد و توسعه فوتبال توسط اداره ورزش و جوانان وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز بیان کرد: حمایت همه‌جانبه‌ای برای رشد و توسعه فوتبال توسط اداره ورزش و جوانان وجود دارد و در حال حاضر ما با تمام توان برای رشد و توسعه فوتبال آماده‌ایم و تعامل خوبی با هیئت فوتبال داریم.

بهرام آقاخانی خواستار اهتمام ویژه فدارسیون فوتبال برای فراهم کردن شرایط تیمداردی در لیگ دسته دو کشور شد تا شور و نشاط خاصی در بین فوتبال دوستان اردبیلی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زمین‌ها و چمنهای ورزشی شهرستان‌های اردبیل عملیات اجرایی‌اش آغاز شده که با حضور وزیر ورزش این طرح‌ها افتتاح ی‌شود.

ورزش فوتبال نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: ورزش فوتبال نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و امیدواریم با ایجاد شرایط تیمداری در اردبیل در لیگ دسته دو شور و نشاط خاصی ایجاد شود.

ناصر عتباتی بیان کرد: بازی‌های تیم شهرداری اردبیل در ورزشگاه تختی برگزارمی‌شد و شاهد حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه بودیم که این موضوع علاوه بر ایجاد شور و نشاط نقش اساسی در کاهش آسیب‌های احتماعی داشت.

ساعت ۳۳ میلیاردی کریستیانو رونالدو
مشاهده

وی تصریح کرد: یکی از خواسته‌های ما از مسئولان ذی‌ربط تقبل هزینه تیمداری اردبیل است که بی‌شک مسئولان ورزشی استان تمام تلاش خود را برای جذب سرمایه‌گذار و حضور موفق این تیم‌ها فراهم خواهند کرد.

رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اردبیل گفت:  برگزاری مسابقات بین‌المللی در اردبیل نیز یک اولویت اساسی است و  با برگزاری این مسابقات در اردبیل انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشد.

شرایط حضور تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو فوتبال کشور وجود دارد

رئس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: با توجه به حمایت مسئولان استان شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور وجود دارد و امیدواریم با حمایت فدراسیون فوتبال بتوانیم شرایط تیمداری اردبیل را فراهم کنیم.

صمد نوتاش با اشاره به این که مسابقات فوتبال و فوتسال به طور منظم برگزار می‌شود افزود: در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان نیز تعامل بسیار خوبی دارد که انتظار می‌رود این حمایتها دوچندان شود.

وی از رشد و توسعه داوری در اردبیل خبر داد و افزود: هم‌اکنون شاهد حضور داوران اردبیلی در سطح نخست فوتبال بانوان و آقایان کشور هستیم.

نوتاش از برنامه‌ریزی برای فوتبال پایه خبر داد  و گفت: استعدادیابی فستیوال فوتبال نیز به طور منظم و با برنامه‌ریزی منسجم در اردبیل برگزار می‌شود.

وی خواستار حمایت فدراسیون فوتبال از هیئت فوتبال شد و بیان کرد: نیاز است این حمایت‌ها دوچندان شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظر خود در رشد و توسعه فوتبال دست یابیم.