سپاه ۱۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم گیلانی توزیع می‌کند

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار داشت: سپاه قدس گیلان در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و رزمایش خدمت‌رسانی،‌ هزار بسته حاوی کیف و انواع لوازم‌التحریر را در بین دانش‌آموزان محروم شهرستان رشت و حومه توزیع می‌کند.‌

فرمانده سپاه قدس استان گیلان عنوان کرد:‌ سپاه قدس گیلان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های ویژه خود برای محرومیت‌زدایی از چهره مردم ساکن در بخش‌های مختلف استان گیلان به‌ویژه در مناطق کمتر برخوردار توزیع وسایل و لوازم‌التحریر را در سال تحصیلی جدید آغاز و به مرحله اجرا می‌رساند.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه این حرکت ارزشمند در امتداد رزمایش خدمت‌رسانی انجام می‌شود افزود:‌ این تعداد لوازم‌التحریر به ارزش یک میلیارد ریال توسط گروه تخصصی سپاسد وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و با همکاری بسیج سازندگی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی از اعزام بیش از 321 گروه جهادی به مناطق محروم استان گیلان خبر داد و تصریح کرد:‌ این گروه‌های جهادگر در زمینه‌های علمی،‌ آموزشی‌،‌ عمرانی و بهداشتی خدمات لازم را به مردم نیازمند و اهالی محروم بخش‌های مختلف استان گیلان ارائه کرده‌ و حرکت مقدس آنان همچنان نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان از برگزاری تجمع بزرگ نیروهای بسیجی و سپاه در رشت سخن گفت و بیان داشت:‌ در امتداد رزمایش محمد رسول‌الله(‌ص) و نشان دادن آمادگی نیروها،‌ تجمع بزرگی با حضور بسیجیان و نیروهای سپاه در تاریخ 12 مهر در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.

سردار عبدالله‌پور اهداف این تجمع بزرگ را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ نشان دادن آمادگی کامل نیروها برای پاسداری از ‌آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه و ایجاد امنیت و دفع توطئه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی از جمله اهداف مهم برگزاری این تجمع گسترده است.

روند نزولی تزریق ارز به سامانه نیما
مشاهده