به گزارش خبرگزاری بازدیدایده از دزفول، با حضور وزیر بهداشت 7 طرح حوزه بهداشت و درمان با ‌اعتباری بالغ بر 206 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی در آئین بهره برداری از طرح‌های بهداشتی و درمانی شهرستان دزفول، توجه و نظارت بر خدمات حوزه بهداشت و درمان را ضروری دانست و اظهار داشت: امروز در عرصه تولید و توزیع دارو، شاهد کم‌ترین تخلف هستیم.

وی با اشاره به این که با احتکار‌کنندگان و متخلفان دارو در کشور برخورد جدی و قانونی می‌شود، افزود: برای تامین نیازهای دارویی شهروندان، تلاش و برنامه ریزی و در این زمینه مشکلی وجود ندارد و از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه خدمات این حوزه، استفاده می‌کنیم.

وزیر بهداشت با بیان این‌که 12 هزار قلم دارو و ملزومات آن‌ها باید برای حدود 83 میلیون نفر تامین شود، عنوان کرد: علی‌رغم مشکلات گسترده و مختلف در این عرصه، تلاش داریم نیازهای دارویی کشور را در کم‌ترین زمان ممکن و مطابق نیازهای بیماران، تامین کنیم.

وی با بیان این که در سفر مسئولان وزرات بهداشت به خوزستان بیش از 51 حوزه بهداشت و درمان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امروز دزفول و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، پذیرای بیماران شهرهای و استان‌های هم‌جوار هستند و به همین جهت باید بیش از گذشته به توسعه خدمات این حوزه و تامین نیازهای شهروندان، توجه کرد.

ایرج نظری نیز در این مراسم و با اشاره به حادثه تروریستی شهرستان اهواز در روزهای گذشته، خاطر نشان کرد: برای تامین نیازهای مجروحان این حادثه تروریستی از تمام ظرفیت‌های قانونی و موجود خود استفاده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و روند ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان با جدیت ادامه دارد.

فتحی خطاب به بازیکنان استقلال: سایپا نود دقیقه ۱۰ نفره بود و نتوانستید از این موقعیت استفاده کنید/ قدر پیراهنی که می‌پوشید را بدانید
مشاهده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان این که حال 20 مجروح حادثه تروریستی روزهای گذشته شهرستان اهواز مساعد است، ادامه داد: دو مصدوم این حادثه، نیازمند ارائه بهتر و بیشتر خدمات حوره بهداشت و درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری بازدیدایده، با حضور وزیر بهداشت در دزفول کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) دزفول در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی یازهرا(س) دزفول در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و اعتبار 44 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح بخش NICU و بستری نوزادان بیمارستان گنجویان دزفول در زمینی به مساحت 760 مترمربع و اعتباری بالغ بر 14 میلیارد و 200 میلیون‌ریال، بخش آنژیوگرافی 2 بیمارستان گنجویان دزفول در زمینی به مساحت 200 مترمربع و  اعتباری بالغ بر 34 میلیارد و 300 میلیون ریال از جمله دیگر طرح‌هایی هستند که با حضور وزیر بهداشت در دزفول به بهره برداری رسیدند.

هم‌چنین با حضور وزیر بهداشت، مرکز خدمات جامع سلامت خیر حاج حسن‌عیدی با 520 مترمربع مساحت و  اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال اعتبار، مرکز خدمات جامع سلامت خیر حاج محمدرضا رفیعیان در 900 متر و مرکز تصویربرداری و سی تی اسکن افشار (دکتر آیتی) در مساحت 200 متر با اختصاص40 میلیارد ریال اعتبار  به بهره برداری رسیدند.

هم چنین وزیر بهداشت در این سفر از  روند ساخت مجتمع تخصصی در حال ساخت زنان و زایمان حضرت  زینب(س) دزفول بازدید کرد، این طرح  دارای 77 تخت بستری، 27 بلوک زایمانی، 2 اتاق عمل و 12 تخت ICU بوده و با بهره برداری از آن، حدود یک هزار فرصت شغلی ایجاد می‌گردد.

پایگاه سلامت صالح شهر گتوند نیز در زمینی به مساحت 230 مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار از جمله دیگر طرح‌هایی بود که با حضور وزیر بهداشت در شمال استان خوزستان تکمیل و به بهره برداری رسید.

حذف دلار از قرارداد فروش سیستم موشکی S۴۰۰ روسیه به هند
مشاهده