سردار حزنی: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در استان خراسان جنوبی رفع مشکل آب و اشتغال را دنبال می‌کند

سید ضیاءالدین حزنی در گفت‌وگو با خبرنگار بازدیدایده در بیرجند، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار همه ماموریت‌هایی که به او واگذار شده مهم‌ترین ماموریتش امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه در کنار همه ماموریت‌های سپاه ماموریت محرومیت زدایی، مردم یاری، مردم دوستی، توجه به نقاط محروم، حساس و صعب‌العبور همواره مد نظر است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و دیگر استانها تلاش شده ماموریت‌های محرومبت زدایی انجام شود و کارهای خوبی تاکنون انجام شده است.

وی بیان کرد: کارهای بزرگی مانند توجه به مسکن مددجویان، توجه به مدارس، تأمین جهیزیه نوعروسان در دست اقدام است و در استان خراسان جنوبی نیز کارهای زیادی انجام شده و هنوز جا برای کار وجود داد.

حزنی افزود: استان خراسان جنوبی یک استان مرزی و محروم است که در زمینه آب مشکلات زیادی دارد و هر کجا که آب نباشد مشکلات دو چندان می‌شود و ماموریت ما در خراسان جنوبی رفع مشکل آب و اشتغال است و امیدواریم کسانی که در حوزه آب و اشتغال مسئولیت دارند همکاری کنند تا بتوانیم روستا‌های زیادی را تحت پوشش قرار دهیم.

فوتبال جهان | ادامه تبلیغ بازی خیرونا - بارسلونا در آمریکا توسط لالیگا با وجود ممنوعیت فیفا
مشاهده