آرش رضاوند درباره شرایط فعلی سایپا گفت: خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و پیروزی برابر صنعت نفت در جام حذفی باعث شد تا روحیه تیمی ما برای بازی‌های بعدی بیشتر شود. هدف‌مان این است که آخرین بازی در نیم‌فصل اول را هم با برد پشت سر بگذاریم و در جام حذفی نیز با شکست دادن داماش گیلانیان به فینال برویم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه برخی معتقدند این تیم برای رفتن به فینال جام حذفی کار آسانی دارد، تأکید کرد: اصلاً این‌طور نیست و اتفاقاً بازی سختی با داماش داریم. تیمی که تا اینجا بالا آمده است حتماً کیفیت خوبی دارد و ما بازی سختی در پیش داریم. با این حال هدفی جز برد نداریم و باید به فینال برویم. ما با برد در دو بازی می‌توانیم قهرمان جام حذفی شویم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به عملکرد سایپا در نیم‌فصل اول لیگ برتر تصریح کرد: ما عملکرد بدی نداشتیم، این در حالی است که امسال تیم‌های خوبی در لیگ برتر هستند و شرایط با فصل گذشته اصلاً قابل قیاس نیست. شما ببینید که سپاهان، استقلال، پرسپولیس ، ذوب‌آهن و … چقدر هزینه کرده‌اند و پدیده هم چند سال است که تیمش را حفظ کرده. البته چند تیم دیگر مثل پارس جنوبی هم پرقدرت هستند. با این همه تیم گردن‌کلفت، عملکرد بدی نداشتیم. متأسفانه امسال مصدومیت‌ها و کمبود بازیکن هم تیم را اذیت کرد.

رضاوند در مورد جدایی مهدی ترابی از سایپا بعد از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مهدی بازیکن خوبی است و برای او آرزوی موفقیت داریم. پر کردن جای ترابی سخت است، ولی مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا در نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کند.

علیرضا مرزبان: مدیران استقلال با «هوچی‌گری» روی ضعف خود سرپوش می‌گذارند
مشاهده