دیه‌گو مارادونا در واکنش به عدم برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس – لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی – در کشور آرژانتین و انتقال آن به شهر مادرید به شبکه رادیویی «لا رِد» آرژانتین گفت: واقعاً بابت این موضوع عصبانی هستم. دفعه بعدی که ریورپلاته لازم باشد در خانه بوکاجونیورز بازی کند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مارچلو گایاردو – سرمربی ریورپلاته – و شاگردانش چطور مسیر منتهی به ورزشگاه را طی خواهند کرد؟

مهاجم پیشین بوکاجونیورز و تیم ملی فوتبال آرژانتین تصریح کرد: حالا من باید خانواده‌ام را برای تماشای این بازی به مادرید بیاورم؟ به کجا رسیده‌ایم؟ چه اتفاقی برای ما افتاده است؟ آیا همه ما حالا مرید مائوریسیو مارکی – رئیس جمهور آرژانتین – هستیم؟ آیا می‌دانید که تماشای این بازی چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟ به جای این کارها بهتر است یک تیم امنیتی خوب استخدام  و بازی را در وزشگاه ولزسارسفیلد برگزار می‌کردید. در حقیقت این کار سیلی‌ بود به صورت فوتبال. سعی هم نکنید با من در مورد چیکویی تاپیا – رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین – صحبت کنید چون او در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد فوتبال صحبت کند.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز قرار بود شنبه شب به میزبانی ریورپلاته برگزار شود، اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی شب گذشته (یکشنبه) انجام شود اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک‌آور پرتاب شده از سوی پلیس،  بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای‌جنوبی به تعویق افتاد.

پیدا کردن نیاز مهم مشتری و رفع آن
مشاهده

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبل) هم در نهایت به طور رسمی اعلام کرد دیدار برگشت فینال لیبرتادورس در تاریخ 9 دسامبر (18 آذرماه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم با میزبانی بوکاجونیورز با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.