فوتبال جهان| ماسیمیلیانو آلگری: در فلورانس به صبر و هوشمندی نیاز داریم/ رونالدو هرگز نخواسته استراحت کند

ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا در هفته چهاردهم رقابت‌های سری Aایتالیا از تلاش برای برتری و قدرت رقیب سخن گفت.

سرمربی یوونتوس ابتدا درباره شرایط بازیکنانش اظهار داشت: فکر نمی‌کنم با ترکیبی مشابه بازی با والنسیا به میدان برویم. جدال‌های زیادی در پیش داریم و به انرژی نیازمندیم. تغییراتی در ترکیب تیم خواهیم داشت. باید وضعیت پیانیچ و متویدی را بررسی کنیم. پیانیچ بازی‌های زیادی انجام داده و به چند روز استراحت نیاز دارد. برخلاف چند بازیکن دیگر، رونالدو هرگز نخواسته استراحت کند. فدریکو برناردسکی مانند دی‌شیلیو همراه تیم خواهد بود. داگلاس کاستا پیشرفت زیادی داشته است. باید شرایط امره جان را هم بررسی کنیم. خدیرا و احتمالا الکس ساندرو در بازی با فیورنتینا غایب خواهند بود.

آلگری درباره فیورنتینا افزود: جدال با فیورنتینا، بازی سختی خواهد بود. آن‌ها این فصل تاکنون در خانه شکست نخورده‌اند و رویارویی با یوونتوس در خانه، مهم‌ترین دیدار سال فیورنتینا خواهد بود. این هفته 3 تیم بالای جدول، 3 بازی سخت در خانه حریفان دارند. به صبر، هوشمندی و تکنیک در فلورانس نیاز داریم. باید از اهمیت و سختی این دیدار مطلع باشیم. انتظار یک شب زیبای فوتبالی را دارم.

۳۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان ایجاد می‌شود
مشاهده