به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در هشت وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته (پنجشنبه – 8 آذر ماه) به میزبانی ریو دو ژانیرو برزیل آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد کاظمی، نماینده وزن دوم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و 20 بر صفر به برتری رسید. وی در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را 20 بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و 17 بر 6 به برتری رسید تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و 31 بر 26 پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی است. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

حاشیه دیدار پرسپولیس - السد قطر| ادامه سریال بازار سیاه بلیت فروشی این بار در ورزشگاه آزادی
مشاهده