یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از باخت شب گذشته (چهارشنبه) این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن، داور مسابقه ژیمون مارسینیاک را برای این بازی ناآماده توصیف و به نوعی او را به جانبداری از میزبان فرانسوی متهم کرد. او گفت: «داور با نشان دادن کارت زرد به تعداد زیادی از بازیکنان ما، کاری کرد که ما شبیه قصاب‌ها به نظر برسیم، در حالی که لیورپول در سه فصل اخیر لیگ برتر جایزه جوانمردانه را برده است. او بازیکن حریف (مارکو وراتی) را اخراج نکرد و با کلی تردید و با تصمیم کمکش به نفع ما پنالتی اعلام کرد».

اکنون طبق اعلام نشریه سان ممکن است یوفا او را از نشستن روی نیمکت تیمش برای بازی بعدی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا محروم کند، دیداری که برای قرمزپوشان مرسی‌ساید حکم مرگ و زندگی را دارد. لیورپول دو هفته دیگر در آنفیلد میزبان ناپولی است و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی محکوم به کسب پیروزی با بیش از یک گل اختلاف در این بازی است.

طبق قوانین یوفا، اظهارنظر مربیان درباره قضاوت داوران بسته به محتوای‌شان ممکن است مجازاتی از جریمه نقدی تا محرومیت از نشستن روی نیمکت به همراه داشته باشد. البته قوانین یوفا در این حوزه چندان مشخص نیست. به عنوان مثال آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال به خاطر انتقاد از داوری اسلوونیایی، دامیر اسکومینا و متهم کردن او به تقدیم بیش از اندازه ضربات ایستگاهی به میلان در مصاف سال 2012 دو تیم، سه جلسه از نشستن روی نیمکت توپچی‌های لندن محروم شد، اما بعد از آن مربیانی دیگر به خاطر چنین اظهارنظرهایی یا محروم نشدند یا حداکثر یک جلسه محروم شدند.

معطلی آیین‌نامه قراردادهای موقت در دولت
مشاهده