سیدمهدی رحمتی پس از برد 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر که این برد شیرین را کسب کردیم و شرایط کمی بهتر شد. ان‌شاءالله اگر همین روند را ادامه بدهیم خیلی زود به شرایط قبل بر می‌گردیم. با کارهایی که در آینده انجام خواهد شد، فقط کمی نیاز به ترمیم و هماهنگی بیشتر داریم تا به تیم خوب قبل‌مان تبدیل شویم.

برخی‌ها فکر نکنند در تیم ما همه چیز گل و بلبل است
وی افزود: باید به یک مسئله مهم اشاره کنم، اینکه برخی می‌گویند در تیم ما مشکل زیاد است، مصدوم داریم و این صحبت‌ها، این‌طور نیست که در تیم ما همه چیز گل و بلبل باشد. ما مشکلات‌مان را در بوق و کرنا نمی‌کنیم. همین الان و تا اینجای کار فقط 20 درصد از قراردادمان را گرفتیم. الان چهار پنج ماه می‌شود که بازیکنان دریافتی نداشته‌اند. آقای فتحی شب گذشته به هتل آمد و با بچه‌ها صحبت کرد که جا دارد از او تشکر کنیم. اگر بازیکنان ما به مسئله‌ای اعتراض نکرده و در تمرینات شرکت می‌کنند به خاطر حجب و حیای‌شان است. این‌طور نیست که بیاییم مشکلات‌مان را در بوق و کرنا کرده و مصاحبه کنیم. سعی می‌کنیم این‌گونه مسائل را درون تیم حل کنیم. الان هم خواهشم از وزیر این است که به مشکلات ما رسیدگی کند. ما نیاز به حمایت داریم و ان‌شاءالله دوباره به همان تیم فصل قبل تبدیل شویم. شما نگاه کنید در ابتدای فصل شش هفت بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم و نیاز به زمان است تا بازیکنان جدید به هماهنگی و انسجام لازم برسند. البته من نمی‌گویم وزیر بیاید از استقلال حمایت کند، بلکه به اسپانسر باشگاه فشار بیاورد که در این شرایط به باشگاه تزریق مالی داشته باشد، چرا که واقعاً دست مدیریت باشگاه خالی است. آقای فتحی سخت تلاش می‌کند تا مشکلات را رفع کند، اما در نیم‌فصل تیم نیاز به ترمیم دارد و باید باشگاه مورد حمایت قرار بگیرد تا بتواند بازیکن مدنظر کادر فنی را جذب کند.

هفتمین نشست کارگروه پژوهشی"تاریخ شفاهی ورزش ایران" برگزار شد
مشاهده

گروه‌مان در آسیا تقریباً تکراری است!
رحمتی درباره گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم عنوان کرد: گروهی که در آن قرار داریم تقریباً تکراری است، چرا که ما هر سال با این تیم‌ها همگروه می‌شویم. سال پیش هم به همین شکل بود. حرف من این است با توجه به بازی‌های سختی که پیشِ رو داریم تیم حمایت شود تا بتوانیم با جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی تیم را ترمیم کرده و در رقابت‌های لیگ و آسیایی سربلند از رقابت‌ها بیرون بیاییم.

مهم انسجام تیمی است نه کلین‌شیت
کاپیتان تیم فوتبال استقلال درباره کلین‌شیت‌های این تیم هم گفت: کلین‌شیت اصلاً چیز مهمی نیست و من نمی‌دانم چرا درباره این موضوع سؤال می‌پرسید. ان‌شاءالله همیشه تیم‌مان خوب بازی کند و آنقدر خوب باشد که حتی توپ به دروازه ما نزدیک هم نشود. مهم همین انسجام تیمی است.

مشکل داریم چون بودجه باشگاه را پیش‌خور کرده‌اند!
وی در ادامه با اشاره به مشکلات باشگاه استقلال گفت: باشگاه ما الان مشکلات مالی زیادی دارد و دلیل آن هم پرداخت بدهی‌ها و پیش‌خور کردن بودجه باشگاه است. بازیکنان مشکلات زیادی دارند و اگر در تمرینات حاضر می‌شوند از حجب و حیای آنهاست. من نیاز به پول ندارم و شاید بازیکنانی که در تیم ملی هم هستند، همین‌طور باشند، اما جوانان ما واقعاً به پول احتیاج دارند. 20 درصد از مبلغ قراردادمان در ابتدای فصل پرداخت شده است، اما الان چهار ماه هست که کسی یک ریال هم دریافت نکرده است. انتظار داریم اسپانسر مانند قبل که پولی زودتر از موعد به باشگاه پرداخت می‌کرد، الان هم همین کار را انجام دهد.

نشست کتاب‌خوان ویژه هفته دفاع مقدس در سنندج برگزار شد
مشاهده

انتظار داریم وزیر به اسپانسر فشار بیاورد که 2 ماه زودتر به باشگاه پول پرداخت کند
رحمتی در واکنش به اینکه گفته می‌شود وزیر ورزش بیشتر از پرسپولیس حمایت می‌کند، عنوان کرد: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم و فقط انتظار داریم وزیر صحبت کند و به اسپانسر فشار بیاورد که دو ماه زودتر به باشگاه پول پرداخت کند. همان‌طور که در مدیریت قبل پول‌ها زودتر پرداخت شد و آنها پول را برای پرداخت بدهی‌ها هزینه کردند و باعث شدند الان باشگاه چند ماه باشد که پول نداشته باشد.

مشکلی با عمران‌زاده ندارم و بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال با او صحبت کردم
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در پایان راجع به دلخوری حنیف عمران‌زاده در رابطه با اینکه بازیکنان استقلال به سوی او نیامدند، گفت: اصلاً متوجه این نشدم که قرار بوده از حنیف تجلیل شود. بعد از اینکه حنیف از فوتبال خداحافظی کرد به او زنگ زدم و مشکل خاصی وجود نداشت.