اصغر حاجیلو درباره گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ مسابقات اظهار داشت: سال گذشته هم گروه استقلال را گروه مرگ نامیدند، اما دیدید که تیم چه عملکرد خوبی داشت و در لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بار شکست خورد. ما داشتیم با 9 بازیکن در قطر می‌بردیم.

وی ادامه داد: استقلال همیشه در گروهی که تیم‌های قوی دارد، خیلی خوب بازی می‌کند، چون حریفان هم بازی خوبی ارائه می‌کنند. فکر می‌کنم اگر استقلال از این گروه صعود کند، یا جام قهرمانی را بالای سر می‌برد (با خنده)، یا اینکه در ادامه مسابقات کار راحتی خواهد داشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود یا خیر، گفت: ما شش امتیاز از دو بازی اخیر کسب کردیم و  تلاش می‌کنیم در پایان نیم‌فصل اول، جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم. هواداران استقلال هم این فوتبال زیبا را دوست دارند، نه اینکه فقط گل‌های زیادی بزنیم.

حاجیلو  درباره حضور بازیکنان استقلال در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: کی‌روش باید جواب یک ملت را بدهد و به‌خاطر کاری که انجام می‌دهد، به او حق می‌دهم. او باید پس از هشت سال جواب مردم را بدهد. اگر اردوهای کی‌روش طولانی است، به تشخیص خودش مربوط می‌شود. مردم از کی‌روش قهرمانی جام ملت‌های آسیا را می‌خواهند.

وی درپاسخ به این پرسش که رابطه شفر با کی‌روش چگونه است، خاطرنشان کرد: شفر با تیم ملی هماهنگ است و برای تأیید کی‌روش و حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آزادی رفته است. کی‌روش و شفر رفاقت خوبی با هم دارند.

روزبه چشمی: در تمام خطوط رقابت وجود دارد/ نباید روزهای فیفا را از دست دهیم
مشاهده

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه شفر ملی‌پوشان استقلال را از حضور در اردوهای ریکاوری تیم ملی منع کرده است، اظهار داشت: این موضوع حل می‌شود و خیلی مهم نیست.

حاجیلو درباره کمیته فنی و نظرات اعضای این کمیته درباره مسائل تیم استقلال تصریح کرد: 40 سال است کمیته فنی در ایران تعریف نشده. در همه جای دنیا، کمیته فنی یک اتاق فکر است، کسی اعضای آن را نمی‌شناسد و این اعضا مصاحبه نمی‌کنند، نه اینکه هر کسی راجع به همه موارد کوچک صحبت کند. مربیان به‌خاطر انتقادات اعضای کمیته فنی ناراحت می‌شوند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیته فنی باید به‌صورت نامحسوس درباره تیم به یک اجماع برسند و آن را به یک نفر منتقل کنند. آن فرد باید با سرمربی صحبت کند که اگر چنین مسیری باشد، سرمربی حتماً نظر کمیته فنی را می‌پذیرد.

سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اختلاف نظر کمیته فنی این باشگاه با شفر بر سر حفظ یا کنار گذاشتن الحاجی گرو است، گفت: این موضوع صحت ندارد.