به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی درباره نشست امروز خود با رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی را در فدراسیون داشتیم و درباره موضوعات مختلف صحبت کردیم. به صورت کلی، ممکن است برخی موارد در فضای عمومی طرح شود اما بی‌شک تاثیری در روند حمایت همه جانبه از فوتبال ملی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم از فدراسیون فوتبال که برای برپایی دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران تلاش شبانه‌روزی و چشمگیری داشت تشکر کنم. در آن مقطع زمانی، فدراسیون نگاه ملی داشت و همانطور که در صحبت‌های ریاست محترم فدراسیون فوتبال هم بود این بار نوبت باشگاه پرسپولیس است که در این مسیر به تیم ملی کمک کند تا در آرامش به کارش ادامه دهد.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: وظیفه همه ارکان خانواده فوتبال در این مقطع زمانی این است که با درک شرایط موجود به تیم ملی کمک کنند تا پس از سال‌ها قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را از آن خود کند. فوتبال ما حال و هوای خوبی دارد و حیف است این وضعیت دچار خدشه شود. از رسانه‌های عزیز که همواره یار دوازدهم فوتبال ملی بوده‌اند درخواست می‌کنم مثل همیشه در این مسیر به آرامش فوتبال ملی کمک کنند. به طور کلی نباید اجازه بدهیم عده‌ای جلوی توسعه همه‌جانبه فوتبال را در رده ملی و باشگاهی بگیرند و این موضوع کمک همه جانبه‌ای به فوتبال ما می‌کند.

نمایش سرنوشت الواح تخت جمشید در مستند «پرسپولیس- شیکاگو»
مشاهده