فوتبال جهان| سولاری: قرار نگرفتن ایسکو در فهرست ۱۸ نفره، تصمیمی ورزشی بود

سانتیاگو سولاری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی رم با نتیجه 2 بر صفر بر رم غلبه و صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کردند، پس از این بازی گفت: بازیکنان ما نشان دادند که می‌توانند مسئولیت‌پذیر باشند و بابت این برد خیلی خوشحالیم. ما سخت تلاش کردیم و به دردسر هم افتادیم اما گاهی اوقات نیاز است که اینطور بازی کنید و ما با چنین سبک بازی هم به پیروزی می‌رسیم.

وی همچنین در خصوص چرایی قرار ندادن ایسکو در ترکیب 18 نفره تیمش نیز اظهار داشت: تصمیم قرار ندادن ایسکو در ترکیب، تصمیم خاصی در لحظه‌ای خاص بود. سرمربیان در جایگاهی هستند که می‌توانند تصمیم‌گیری کنند و من برای گرفتن چنین تصمیماتی اینجا هستم. گاهی اوقات ما مربیان تصمیمات درستی می‌گیریم و گاهی هم اینطور نیست اما گفتن اینکه این تصمیمات ما درست بوده یا نه، بعد از بازی آسان است.

سرمربی آرژانتینی کهکشانی‌ها تصریح کرد: تصمیمات هم اکثراً ورزشی است، به جر موارد خاص. در کل بازیکنانی که صد درصد آماده باشند در ترکیب قرار می‌گیرند.

وی همچنین در خصوص بازی دادن به مارکوس یورنته 23 ساله در غیاب کاسمیرو یادآور شد: بازی دادن به یورنته تصمیم من بود و از بازی او بسیار راضی هستم. مارکوس بسیار بانظم بود و سخت برای تیم تلاش کرد. او بازیکن جوانی است و دیگر بچه نیست. همه ما برای یورنته خوشحال هستیم.

استراحت شاخص، در روزی که نقدینگی به بورس سرازیر شد
مشاهده