ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) یوونتوس مقابل والنسیا در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و قطعی شدن صعودش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: والنسیا ثابت کرد که در وضعیت خوبی قرار دارد. این تیم بهترین خط دفاعی لالیگا را دارد و گل زدن به آنها آسان نیست. این تیم با 4 بازیکن حمله می‌کند و با 6 بازیکن دفاع. بنابراین ما برای پیدا کردن فضا میان بازیکنان این تیم و نفوذ به سمت دروازه‌اش مشکل داشتیم.

آلگری که تیمش با تک گل ماریو مانژوکیچ مقابل دروازه خالی با پاس کریستیانو رونالدو بازی را برد و صدرنشین گروه H ماند، افزود: ما در نیمه دوم تیمی منظم‌تر و جنگنده‌تر بودیم و بالاخره راه رسیدن به دروازه را پیدا کردیم. الکس ساندرو بین دو نیمه تعویض شد چون از ناحیه ساق پا احساس درد می‌کرد و بهتر بود که در مورد او ریسک نکنیم. برای زدن گل دوم می‌بایست سرعت حملات را افزایش می‌دادیم. ما کارمان را خوب انجام دادیم اما وقتی که صاحب توپ بودیم و وارد فاز هجومی می‌شدیم باید عملکرد بهتری می‌داشتیم.  والنسیا به شیوه سنتی تیم‌های اسپانیایی بازی نمی‌‌کند. این تیم از نظر تاکتیکی بسیار باهوش است و به حریفانش فرصت‌های زیادی برای گلزنی نمی‌دهد. والنسیا در فاز دفاع فیزیکی‌تر است اما والنسیا تاکتیکی‌تر دفاع می‌کند. این یعنی که شما مقابل این تیم به محض پیدا کردن یک فضای خالی باید به آن حمله کنید.

سرمربی یوونتوس در پایان تأکید کرد: والنسیا همیشه با 6 بازیکن پشت توپ دفاع می‌کرد پس ضدحمله زدن به این تیم کار آسانی نیست. این تیم مانند منچستریونایتد نیست. در آن بازی ما همه چیز را تحت کنترل داشتیم و به همین دلیل بیش از اندازه آسوده خاطر شدیم و تمرکزمان از بین رفت. بازی با والنسیا اما از آن بازی‌هایی بود که باید با عقل‌تان آن را می‌بردید. تیم ما تا حد زیادی همان تیم فصل گذشته است اما بازی کردن بازیکنان‌مان در کنار یکدیگر باعث افزایش سرعت حرکات ما شده است. حضور رونالدو به ما احساس امنیت و اعتماد به نفس می‌ردهد.

یمن| تلفات سنگین مزدوران عربستان در جبهه عسیر؛ صعده بار دیگر بمباران شد
مشاهده