نزدیک به هفت سال از افتتاح ورزشگاه غدیر اهواز می‌گذرد؛ ورزشگاهی که در سال‌های اخیر میزبانی دیدارهای دو تیم فولاد و استقلال خوزستان بوده و جای ورزشگاه قدیمی تختی اهواز را گرفته است.

مسئولیت این ورزشگاه با اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان است و در واقع هر اتفاقی که در آن رخ دهد، این اداره کل باید پاسخگو باشد. یکی از این اتفاقات مربوط به عدم پرداخت حقوق کارگران است. کارگران این مجموعه چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و تا همین چند روز قبل نیز هیچ مسئولی پاسخگوی آنها نبود.

افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با تأیید این بدهی به کارگران اظهار داشت: این کارگران چند ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند. ما قسط اول بدهی به آنها را داده‌ایم و قسط دوم نیز امروز پرداخت می‌شود. همچنین تا هفته آینده به طور کامل طلب این کارگران پرداخت خواهد شد تا دیگر هیچ بدهی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به طور مستقیم نمی‌تواند پول را به کارگران بدهد و باید از طریق یکی از هیئت‌های ورزشی این کار صورت بگیرد. بر همین اساس قرار شد که مسئولیت ورزشگاه بر عهده هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی باشد و پول کارگران از طریق این هیئت پرداخت شود.

معطلی آیین‌نامه قراردادهای موقت در دولت
مشاهده