فوتبال جهان| درخواست عجیب ناینگولان از مقامات فوتبال: بگذارید بازیکنان آزادانه سیگار بکشند!

به نقل از نشریه سان، راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی تیم فوتبال اینتر چندی پیش در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که بی‌دلیل به اردوهای تیم ملی کشورش دعوت نمی‌شود اما او اظهارنظری کرده که به هواداران کمک می‌کند بهتر بتوانند دلیل خودداری روبرتو مارتینس از دعوت کردن این بازیکن پرحاشیه به اردوی «شیاطین سرخ اروپا» را درک کنند.

ناینگولان جزو آن دسته از بازیکنانی است که عاشق استعمال دخانیات هستند اما برخلاف بسیاری از آنها هیچ ابایی از پنهان کردن این موضوع ندارد. او نه تنها معتقد است که بازیکنان برای سیگار کشیدن باید آزاد باشند، بلکه عنوان کرده آنها باید بتوانند مشروبات الکلی مصرف کنند!

ناینگولان به نشریه فرانس فوتبال گفت: من یک انسان عادی‌ام نه یک پسر بد، مثل آن برچسبی که مردم به من می‌زنند. من می‌توانم در بدترین محله‌ها قدم بزنم و به شیوه‌ای عادی زندگی کنم. من می‌توانم از امتیازات و امکاناتی که خیلی از بازیکنان دارند، بهره‌مند باشم اما این بدان معنا نیست که به دنبال این چیزها هستم. من برای خرید به سوپرمارکت می‌روم. می‌توانم بی‌هیچ دردسر و سر و صدایی سیگارم را بکشم و نوشیدنی‌ام را بنوشم.

ناینگولان ادامه داد: یک فوتبالیست باید بتواند سیگار بکشد حتی اگر این یک کار عادی نباشد. پنهان‌کاری نتیجه‌ای ندارد جز آنکه شما را ترغیب می‌کند سایر کارهای‌تان را هم پنهانی انجام دهید. من توانایی‌های زیادی دارم اما در هیچیک از آنها خارق‌‌العاده نیستم. شیوه بازی‌ام به من اجازه می‌دهد که هر کاری برای هم‌تیمی‌هایم انجام دهم.

فوتبال جهان| سبقت لیورپول از منچستریونایتد در کسب درآمد از لیگ قهرمانان اروپا/ صدرنشینی رئال مادرید و صعود ایتالیایی‌‌‌‌ها
مشاهده