یام خانلرخانی در خصوص قهرمانی تیم شهرداری ورامین در جام جهانی تکواندو اظهار داشت: مسابقات جام جهانی به روش تیمی و با سبکی خاص برگزار می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود از هیجان و استرس بالایی برخوردار باشد. همه تیم‌ها نیز با بهترین نفرات خود در مسابقات حاضر شده بودند تا شاهد رقابت‌های سنگین و نفس‌گیری باشیم و خدا را شکر با قهرمانی در این مسابقات سربلند بیرون آمدیم.

وی تصریح کرد:  همه 5 بازیکن  تیم ما برای رسیدن به موفقیت یکدل بودند و در قالب یک تیم فعالیت کردند و به هیچ عنوان برای آنها تفاوتی نداشت کدام بازیکن داخل زمین است. همه اعضای تیم ما از روز اول یکدل بودند و تنها برای قهرمانی در مسابقات حضور داشتند و به این مهم نیز دست یافتند. واقعا از همدلی و اتحاد بین بچه‌ها لذت بردم و  همین اتحاد باعث شد تا لحظه آخر برای رسیدن به هدف خود بجنگیم و پا پس نکشیم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در خصوص رقبای این تیم عنوان کرد: واقعا رقابت‌های جام‌جهانی سخت و سنگین بود و ما نیز در گروه سنگینی قرار داشتیم. دیدار فینال ما نیز خیلی سنگین بود. در حالی که مقابل روسیه در ابتدا جلو بودیم، روی چند اشتباه از لحاظ نتیجه عقب افتادیم، اما باور داشتیم که می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم و خدا را شکر این اتفاق نیز افتاد. از سربلندی تکواندو ایران خوشحال هستم و امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

خانلرخانی  تصریح کرد: ما در مرحله گروهی با آذربایجانی همگروه بودیم که رضا مهماندوست را به عنوان یکی از بهترین مربیان جهان روی صندلی کوچ داشت. مهماندوست به تنهایی یک تیم است و حضور او در کنار آذربایجان بر قدرت این تیم افزوده بود. چین نیز تمام قهرمانان المپیکی و جهان خود را در ترکیب داشت و حسابی ما را تحت فشار قرار داد. در خصوص سختی دیدار پایانی با روسیه نیز هر چه بگویم کم گفته‌ام. روسیه خیلی با هوش و با برنامه بازی کرد و بچه‌های ما نیز مو به مو وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند. تمام بازی‌های ما در این مسابقات سخت و نفس‌گیر بود و سخت‌ترین مسابقات ما مقابل سه تیم آذربایجان، چین و روسیه بود.

نشانه‌های هوش هیجانی رهبران کسب و کار
مشاهده

وی گفت: دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل ازبکستان نیز مسابقه سخت و حساسی بود و اگر ازبک‌ها مقابل ما به پیروزی دست پیدا می‌کردند هر سه چهار تیم گروه صاحب دو برد می‌شدند و ما به خاطر تفاضل کمتر حذف می‌شدیم. در کل واقعا بچه‌ها ما جنگنده ظاهر شدند و اگر همدلی نیز بین بچه‌ها وجود نداشت ما به قهرمانی دست پیدا نمی‌کردیم. دست تک‌تک بازیکنانم را که با تمام وجود برای سربلندی پرچم کشور خود جنگیدند، می‌بوسم و از آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در خصوص احساس خود بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام‌جهانی گفت: واقعا کسب این عنوان قهرمانی لذت بخش بود و از این مهم احساس خوبی دارم. من هر جا که باشم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و تمام هدفم سربلندی ایران است. بالا رفتن پرچم کشور ایران برای کادرفنی و بازیکنان بهترین لحظه است. من نیز وقتی در فینال روسیه را شکست دادیم، احساس غرور کردم. روسیه در حال حاضر یکی از قدرت‌های بزرگ تکواندو دنیا شده است و طبیعتا شکست این تیم لذت خاص خود را دارد. خوشحالم که تکواندو ایران از آزمون سربلند بیرون آمد و در میان برترین تیم‌های دنیا پرچم کشورمان به اهتزار درآمد.

خانلرخانی در پایان در خصوص حضور این تیم در مسابقات تیمی گرنداسلم خاطرنشان کرد: این مسئله به تصمیم فدراسیون تکواندو بستگی دارد و ما در این خصوص  مطیع هستیم. اگر فدراسیون صلاح بداند تیم ما آمادگی حضور در مسابقات را دارد. بابت حضور در جام‌جهانی نیز از فدراسیون تکواندو تشکر ویژه‌ای می‌کنم که این فرصت را در اختیار تیم جوان  ما قرار داد تا تجربه بزرگی را کسب کنیم. همچنین از شهردار و شورای شهر ورامین  تشکر  می‌کنم و امیدوارم با این قهرمانی گوشه‌ای از زحمات آنها را جبران کرده باشیم.

۶ راز علمی که تاکنون موفق به حل آن‌ها نشدیم
مشاهده