فوتبال جهان| تشکیل پرونده انضباطی علیه باشگاه ریورپلاته/ اعلام آمادگی باشگاه جنوا برای میزبانی از بازی جنجالی

پس از تساوی 2 – 2 تیم‌های فوتبال ریورپلاته و بوکاجونیورز در دیدار رفت فینال جام لیبرتادورس – لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی – قرار بود شنبه شب دیدار برگشت دو تیم به میزبانی ریورپلاته برگزار شود اما به دلیل حمله تماشاگردان این تیم به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیور و پرتاب سنگ و چوپ که باعث مصدومیت دو بازیکن تیم میهمان از ناحیه چشم شد، برگزاری این بازی به تعویق افتاد. در نهایت قرار شد این بازی یکشنبه انجام شود اما به درخواست باشگاه بوکاجونیورز مبنی بر آماده نبودن بازیکنانش به خاطر گاز اشک‌آور پرتاب شده از سوی پلیس، بار دیگر این جدال بزرگ از سوی کنفدراسیون آمریکای‌جنوبی به تعویق افتاد.

کنفدراسیون آمریکای‌جنوبی (کنمبل)  اعلام کرد در پی اتفاقات روز شنبه که اتوبوس اعضای تیم بوکاجونیورز مورد حمله هواداران تیم رقیب قرار گرفتند، پرونده انضباطی علیه باشگاه ریورپلاته گشوده است. این باشگاه آرژانتینی 24 ساعت فرصت دارد تا نسبت به اتهامات وارده بابت اتفاقات پیش از بازی برگشت فینال لیبرتادورس به کنمبل پاسخ دهد.

قرار است امشب (سه‌شنبه) جلسه‌ای در مقر کنمبل واقع در شهر آسونسیون پاراگوئه با حضور طرفین برگزار شود تا تاریخ و روز جدیدی برای برگزاری بازی برگشت دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته مشخص شود.

در حالی که هنوز مشخص نیست این بازی در کجا برگزار خواهد شد، باشگاه جنوای ایتالیا اعلام آمادگی کرده در صورتی که مقرر شود این بازی خارج از آرژانتین برگزار شود، حاضر به میزبانی از این رویداد جنجالی است.

تهدیدی جدی برای جلسه امنیتی آمریکا-چین
مشاهده