نشریه آس اسپانیا مدعی شد که دلیل پرخاش دیه‌گو کاستا مهاجم فوتبال اتلتیکومادرید آنتوان گریزمان در جریان بازی شنبه شب مقابل بارسلونا، ناراحتی او از دست هم‌تیمی‌اش به خاطر طرفداری از هموطن خود ساموئل اومتیتی در خط دفاعی بارسلونا بوده است.

کاستا از دقیقه 70 آن بازی چند بار با مدافع فرانسوی بارسلونا درگیری لفظی داشت. اومتیتی در آن مقطع از بازی کارت زرد داشت و مهاجم اتلتیکو سعی داشت تا او را از کوره به در ببرد تا کارت قرمز بگیرد. در آن مقطع اما آنتوان گریزمان سعی داشت که میان هم‌تیمی باشگاه و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی فرانسه میانجیگری کند که این حرکت او به مذاق کاستا خوش نیامد.

طبق ادعای برنامه «پارتیدو ده واموس» کاستا به گریزمان گفته است:« من هم‌تیمی تو هستم نه او (اومتیتی) » و گریزمان هم در پاسخ می‌‌گوید:« دیوانه شده‌ای؟» با مشاهده این مشاجره، جرارد پیکه، مدافع بارسلونا هم وارد داستان شد تا هم‌تیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا را آرام کند.

کدورت‌های میان کاستا و گریزمان اما خیلی زود و در جریان همان مسابقه تمام شد وقتی که گریزمان برای شرکت در شادی گل کاستا به بارسلونا به سمتش دوید و او را در آغوش گرفت، هر چند شادی کاستا و گریزمان خیلی دوام نداشت، چون تیم آنها در دقیقه آخر بازی گل خورد و پیروزی خانگی را با تساوی یک – یک عوض کرد.

روایت روزنامه روسی از نحوه مصدومیت سردار آزمون و پنهان‌کاری ۲ روزه روبین‌کازان
مشاهده