تیم فوتبال رم ایتالیا در حالی خود را آماده پذیرایی از رئال مادرید در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که اکنون خبر می‌رسد هافبک 22 ساله جالوروسی در این بازی غایب خواهد بود.

بر اساس گزارش سایت «ItaSportPress» ایتالیا، لورنزو پلگرینی امروز در کلینیک ویلا استوارت مورد تست‌های پزشکی قرار گرفته که نتیجه این تست‌ها نشان می‌دهد این هافبک ایتالیایی دچار مصدومیت درجه یک از ناحیه فلکسور (عضله‌ای که در ناحیه لگن واقع شده و حرکات زانو و خم و راست کردن کمر مستقیم به آن ارتباط دارد) شده است و این بدین معناست که او بازی حساس با رئال مادرید را از دست خواهد داد. همچنین انتظار می‌رود پلگرینی بازی بعدی رم در سری A ایتالیا را که مقابل کالیاری است، از دست بدهد.

طبق این گزارش انتظار می‌رود روبین اولسن، دروازه‌بان سوئدی رم هم که در شکست یک بر صفر این تیم مقابل اودینزه غایب بود، به بازی با رئال مادرید برسد.

همچنین شبکه تلویزیونی «اسپورت مدیاسِت» ایتالیا خبر داده‌ که باشگاه رم برای اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو ضرب‌الاجل تعیین کرده و در صورتی که تیم تحت‌هدایت وی نتواند در دو بازی بعدی‌ خود یعنی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا و کالیاری در سری A به نتیجه مطلوبی برسد، از سمت سرمربیگری رم اخراج خواهد شد.

رم در حال حاضر با 19 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی سری A ایستاده است و با یوونتوس صدرنشین 18 امتیاز اختلاف دارد. این بدترین شروع جالوروسی در مسابقات سری A از فصل 12-2011 است.

قیمت خودرو امروز ۱۳۹۷/۰۸/۰۶|ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو
مشاهده