کیوان هاشم‌زاده ظهر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با تبریک پیروزی تیم شاهین شهرداری بوشهرمقابل تیم قشقایی شیراز و حضور این تیم در صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک کشور اظهار داشت:  با حمایت‌های خوبی که از سوی شورا و شهرداری  بوشهر صورت گرفته ان‌شالله شاهد تداوم پیروزی‌های شاهین شهرداری باشیم.

وی با تاکید بر توجه به مشکلات تیم ایران‌جوان بوشهر گفت: نباید مشکلات  و حمایت از تیم ایران جوان بوشهر فراموش شود چراکه شاهین و ایران جوان هویت فوتبال این شهر محسوب می‌شوند.

هاشم‌زاده با بیان اینکه تیم‌داری شهرداری بوشهر به منزله بی توجهی به تیم ایرانجوان نیست خاطر نشان کرد:در بودجه امسال شهرداری بوشهر مبلغ 7 میلیارد ریال برای تیم ایرانجوان بوشهر اختصاص یافته که مبلغ 3 میلیارد ریال آن به تصویب رسیده و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مبلغ از سوی شهرداری پرداخت شود.

عضو شورای شهر بوشهر با تاکید بر حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی از تیم ایرانجوان بوشهر بیان کرد:ایران جوان این روزها حال خوشی در لیگ دسته دوم ندارد وظیفه همه مسئولان استان بوشهر است که به یاری تیم قدیمی شهر بشتابند.

وی صولت الدوله قشقایی را یکی از چهره‌های گمنام در مبارزه با استعمار انگلیس در قیام رئیسعلی دلواری دانست و گفت:  درخواست می‌شود ضمن نصب تندیس وی، خیابان یا میدانی به نام صولت الدوله قشقایی در بوشهر نام گذاری شود.

سوریه|دیدار جعفری و المعلم؛ تاکید بر اهمیت تسریع در بازگشایی گذرگاه‌های مشترک
مشاهده