لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه میلان با باشگاه چلسی تماس‌هایی داشته است تا سه بازیکن این تیم سسک فابرگاس، گری کیهیل و آندریاس کریستنسن را به خدمت بگیرد.

طبق گزارش شبکه اسپورت مدیاست و رادیو روسونرا، لئوناردو با همتای خود در چلسی مارینا گرانوفسکایا تماس تلفنی داشته است و شرایط را برای خرید سه بازیکن این تیم در بازار ژانویه ارزیابی کرده است. میلان با توجه به بحران مصدومیت بازیکنانش با کمبود بازیکن مواجه شده است و به همین دلیل بازیکنانی مانند لوکاس بیگلیا، جاکومو بوناونتورا و ماتیا کالدارا را برای چندین ماه از دست داده است.

با توجه به خانه‌نشینی این بازیکنان و مهم‌تر از آن محدودیت‌هایی که انتظار می‌رود از سوی یوفا به باشگاه میلان برای خرید بازیکنان جدید (به دلیل تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی) تحمیل شود، روسونری مجبور است به خرید بازیکنان آزاد یا جذب بازیکن به صورت قرضی رو بیاورد.

هدف اول باشگاه میلان خرید فابرگاس 31 ساله است که در پایان فصل قراردادش با چلسی به پایان می‌رسد و پیش از این هم خبرهایی در مورد انتقال وی به سن‌سیرو شنیده می‌شد، اما ظاهراً لئوناردو قصد دارد شانس خود را برای بردن این بازیکن اسپانیایی به ایتالیا درماه ژانویه امتحان کند. بازیکن سابق تیم‌های فوتبال آرسنال و بارسلونا در تمام رقابت‌های این فصل تیمش تنها 9 بازی انجام داده است.

علاوه بر او گری کیهیل مدافع میانی چلسی که ماه آینده 33 ساله و در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود هم در فهرست بازیکنان مورد نظر میلان قرار گرفته است. کیهیل در این فصل تنها شش بازی رسمی برای چلسی انجام داده و در لیگ برتر هم تنها 21 دقیقه در میدان حضور داشته است.

قیمت ارز مسافرتی امروز ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
مشاهده

کریستنسن سومین بازیکن چلسی است که میلان به جذب او چشم دارد. او اما برخلاف دو گزینه قبلی جوان است و تنها 22 سال سن دارد. علاوه بر این مدافع میانی دانمارکی به تازگی قراردادش را با چلسی تمدید کرده هرچند او در این فصل زمان زیادی برای بازی در ترکیب اصلی آبی‌های لندن نداشته است. او پیش از این یک بار به عنوان بازیکن قرضی به تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ آلمان رفته است و امکان دارد چلسی یک بار دیگر هم او را قرض بدهد.