فرهاد نفرزاده در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل شهروند اراک در هفته نهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما در ست نخست 25 بر 19 شکست خوردیم اما در ست دوم بر بازی مسلط شدیم و تیم برتر میدان بودیم اما موضوع نخ نمای والیبال این است که برخی تیم‌ها و مربیان می‌خواهند به هر طریقی پیروز شوند و از همه عوامل محیطی از جمله امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند.

نفرزاده ادامه داد: داوران خط در این بازی بسیار یک جانبه عمل کردند و مشخص بود که این کار با برنامه‌ریزی انجام شده بود. آنها در ست دوم، 4 امتیاز به ضرر ما پرچم زدند که مورد تایید داور هم قرار گرفت. این نوع قضاوت از مسعود ذوقی بعید بود.

سرمربی عقاب نهاجا افزود: همچنین من واقعاً متاسفم که برخی تماشاگران، کلمات زشت و رکیکی به کار می‌بردند. در سالنی که 2000 تماشاگر به بازیکنان ما فحش می‌دهند، طبیعی است که با آنها فشار بیاید. من تقاضای وقت استراحت کردم تا تیمم را آرام کنم ولی داور در موقع برگشت به زمین به سفارش داور به بازیکن من کارت و به تیم حریف امتیاز داد. بعد از آن هم تماشاگران به زمین ریختند و بازی به هم خورد. ما 8 بازی در لیگ انجام داده‌ایم که در 3 بازی، آقای صداقت، ناظر بوده است.

نفرزاده توضیح داد: هیچ بازیکنی از تیم من به در رختن حریف، ضربه نزد و این جوی است که اراکی‌ها راه انداخته‌اند. نور سالن افتضاح، وضعیت بهداشتی بسیار بد و سالن پر از مگس بود. علاوه بر این، داورانی باید در یک بازی به کار گرفته شود که بتوانند بازی را اداره کنند. سازمان لیگ باید در این مورد بهتر عمل کند. وقتی داوری ما ضعیف و مشکل‌دار است باید از ویدئوچک استفاده شود.

عزیز فریسات: بازیکنان فولاد با تمام وجود بازی کردند
مشاهده