ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (شنبه) مقابل اسپال در هفته سیزدهم سری A گفت: اسپال تیمی است که فوتبال خوبی را ارائه می‌کند و دائماً در حال پیشرفت است. آنها توانسته‌اند رم را در خانه‌اش شکست دهند، خوب بازی می‌کنند و در خانه بولونیا هم پیروز شده‌اند. این تیم خارج از خانه خوب نتیجه می‌گیرد و تیمی فیزیکی و جنگنده است. باید بازی را به خوبی اداره کنیم چون آنها یکی از آن تیم‌های کوچک اما دردسرساز لیگ هستند.

سرمربی یوونتوس درباره وضعیت بازیکنانش در آستانه این بازی اظهار داشت: رونالدو در وضعیت خوبی است. من چیزی درباره این داستان توپ طلا نمی‌دانم اما می‌دانم او لایق بردن آن است. دیبالا؟ گل او برای تیم ملی آرژانتین روحیه‌اش را بالا برده است. او پنجشنبه به تورین برگشت و کمی تمرینات سبک انجام داد. دیبالا فردا روی نیمکت خواهد بود و ممکن است به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود. مقابل اسپال، رونالدو و مانژوکیچ بازی خواهند کرد. آنها روج خوبی را تشکیل می‌دهند، درست مانند دیگر بازیکنان پشت سرشان. پائولو و رونالدو این فصل کمتر کنار هم بازی کرده‌اند اما به مرور درک متقابل آنها از بازی یکدیگر بیشتر می‌شود.

آلگری ادامه داد: خدیرا به این بازی نمی‌رسد (به دلیل مصدومیت) و امره جان هم دو هفته‌ای تا رسیدن به آمادگی فاصله دارد (به دلیل عمل جراحی غده تیروئید). متویدی اما امروز از سه روز استراحتی که به او داده بودم برمی‌گردد. باید با آنچه داریم بسازیم اما شرایط‌مان اضطراری نیست. پیانیچ هم با برطرف کردن نقاط ضعف بازی‌اش به بازیکنی طراز اول تبدیل شده است. گاهی اوقات او را بیرون می‌گذارم تا استراحت کند ضمن اینکه بازیکن دیگری مانند بنتانکور را دارم. فردا پرین درون دروازه می‌ایستد. کیه‌لینی؟باید دید وضعیتش چگونه است. با توجه به سن و سالش من نباید بگذارم که خیلی روی او فشار بیاید.

لغو دیدار السد و الدوحیل پیش از مصاف با پرسپولیس
مشاهده