دو تیم فوتبال پیکان و فولاد خوزستان از چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به دیدار یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 فولاد خاتمه یافت.

* حدود 200 نفر هوادار فولاد برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت کادرفنی و بازیکنان این تیم را تشویق کردند. هواداران تیم فولاد، علی حمودی بازیکن تیم پیکان که سابقه بازی در تیم فولاد را داشته است، تشویق کردند.

* اندک هواداران تیم پیکان که تعداد آنها کمتر از 100 نفر است قبل از شروع مسابقه با شعار «مجید خان جلالی حمایت حمایت» از سرمربی تیم خود حمایت کردند.

* قبل از شروع مسابقه مجید جلالی و عزیز فریسات سرمربی فولاد خوش و بش گرمی باهم داشتند. محمد قاضی هم از تیم پیکان به سمت نیمکت فولاد رفت و با کادرفنی و بازیکنان فولاد خوش و بش گرمی داشت.

* یکی از هواداران خردسال تیم پیکان که علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو داشت با پیراهن یوونتوس در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* پس از اعلام خطای تیم پیکان روی بازیکن فولاد، مجید جلالی سرمربی پیکان به شدت به تصمیم سید علی داور مسابقه اعتراض کرد، سرمربی تیم پیکان در این صحنه وارد زمین شد و به اعتراض خود ادامه داد.

* دو توریست که از کشور آلمان برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و کاشیما آنتلرز به ایران سفر کرده بودند، امروز برای تماشای بازی دو تیم پیکان و فولاد در ورزشگاه شهدای شهر قدس حاضر شدند.

همام طارق: می‌خواهیم مدعی قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا باشیم
مشاهده