کریم بنزما در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه رئال مادرید راجع به گلی که در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، با استفاده فرصت طلبی و اشتباه لوکاس کاریوس دروازه‌بان حریف به ثمر رساند، گفت:« گل به کاریوس؟ گلی که زدم تنها کاری نبود که من در آن بازی انجام دادم. فکر می‌کنم که آن بازی شاید یکی از بهترین بازی‌هایی بود که برای رئال مادرید انجام داده‌ام؛ از نظر تملک توپ، استپ توپ، دریبل زدن، شوت زدن و همه چیز.

بنزما ادامه داد: آن گل آنقدر که در تلویزیون به نظر می‌رسد، آسان نبود. خیلی از مردم ممکن است فکر کنند که زدن چنین گل‌‌هایی آسان است، اما اینطور نیست چون باید حواستان جمع باشد و بتوانید حرکت بعدی حریف را پیش‌بینی کنید. به نظر من یک مهاجم باید بتواند چنین حرکاتی را پیش‌بینی کند.

با رفتن کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، نقش کریم بنزما برای گلزنی در این تیم بیش از پیش پررنگ شده است. او که الان برترین گلزن این فصل بنزما در رئال مادرید است، می‌گوید خوشحال می‌شود که تا پایان فصل شمارش گل‌هایش را به 35 گل افزایش دهد.

او گفت: وقتی به گذشته و به کارهایی که در رئال مادرید انجام داده‌ام نگاه می‌کنم، می‌بینم که خیلی از خود گذشتگی کرده‌ام و از این بابت خوشحالم. مهمترین چیز برای یک بازیکن همیشه حفظ انگیزه است. پیش از این ما رونالدو را داشتیم اما الان او را نداریم. پس حالا نوبت من است و برای این کار آماده‌ام. من سعی می‌کنم گل‌های زیادی بزنم و می‌خواهم در تمام بازی‌ها گلزنی کنم. الان تعداد خاصی را برای خودم در نظر نگرفته‌ام اما دوست دارم بیشتر از این گل بزنم و پاس گل بدهم. 35 گل؟ عدد خوبی است و آن را دوست دارم. من الان در رئال مادرید احساس بسیار خوبی دارم. در زمین بازی هم همیشه خوشحالم و با زدن گل و دادن پاس گل هم خوشحال‌تر می‌شوم.

احتکار کالا در بزرگ‌ترین فروشگاه یاسوج؛ معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد مچ "رفاه" را گرفت
مشاهده