عبدالله ویسی درباره انصراف خود از هدایت تیم فوتبال بادران گفت: پیشنهادهای زیادی از تیم‌های مختلف و لیگ یکی داشتم، اما در بادران شرایطی حاکم نبود که بخواهم با این باشگاه همکاری کنم. قربانیان (مالک باشگاه بادران) از جیب خودش برای فوتبال هزینه می‌کند و قابل احترام است. پس از صحبت‌های مطرح شده با مالک باشگاه، با بادران قرارداد سفید امضا کردم، اما به دلیل مسائلی که پیش آمد و موجب کدورت خاطر من شد، قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه تنها گفتند اگر تیم را به لیگ برتر آوردی، 500 میلیون تومان به تو می‌دهیم! جای دیگر هم گفتند ویسی بیکار بوده و حاضر شده مجانی کار کند. بادران تیم خیلی خوبی دارد و از زحمات مهدی پاشازاده (سرمربی پیشین بادران) تشکر می‌کنم، اما مشکل با تعویض مربی حل نمی‌شود. مدیران باشگاه بادران چهار سال زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند، اما به هدف خود نرسیده‌اند.
سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان که با برنامه «فوتبال یک» گفت‌وگو می‌کرد، تصریح کرد: 25 درصد از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده و شاید تنها یک بازیکن پول کمتری گرفته باشد. مردم اطلاع کاملی ندارند و می‌گویند ویسی به بادران رفت و برگشت. این اتفاق برای من خوب نیست و مردم باید بدانند شرایط چیست. من به باشگاه بادران احترام گذاشتم و با آنها قرارداد سفید امضا کردم، اما اینکه قراردادها را دستکاری کنند، آزاردهنده است. من از باشگاه بادران معذرت‌خواهی، و بابت اینکه مرا برای مذاکره قابل دانستند، تشکر می‌کنم.

لزوم حمایت از خودروهای پاک با کاهش تعرفه واردات
مشاهده