روز گذشته (پنجشنبه) ایکر کاسیاس سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پورتو مصاحبه‌ای انجام داد و در آن به دوران تاریک حضورش در رئال مادرید زیر نظر ژوزه مورینیو اشاره‌ کرد، همان دورانی که اختلافاتش با این مرد پرتغالی در نهایت او را به ترک سانتیاگو برنابئو مجاب کرد.

کاسیاس با انتقاد از رویکردی که ژوزه مورینیو در رئال مادرید برای رقابت بارسلونا ایجاد کرده بود، مدعی شد که با وجود بی‌مهری‌های آقای خاص در حق او و با وجود به تنش کشیدن جو تیم هرگز با او رودررو نشده و اختلافاتش با او را علنی نکرده است. او البته این را هم گفت که اگر می‌توانست به او دوران برگردد، سکوت اختیار نمی‌کرد و رودرروی او می‌ایستاد.

ژوزه مورینیو هم همانطور که انتظار می‌رفت، پاسخ کاسیاس را داد. او به نشریه رکورد پرتغال گفت: این مصاحبه توسط شخصی انجام شده که در پایان دوران بازیگری‌اش قرار دارد. در مورد چیزهایی که درباره من گفته باید بگویم اینکه او گفته هرگز با من رودررو نشده است، حقیقت ندارد. او بار من رودررو شد اما به شیوه‌ای که بهتر از هر کسی آن را انجام می‌دهد: پنهانی!

اختلافات کاسیاس و ژوزه مورینیو در رئال مادرید از زمانی آغاز شد که آقای خاص کاسیاس را به دلیل شکستن دستش نیمکت نشین کرد اما حتی پس از بهبودی‌اش او را به ترکیب اصلی برنگرداند و با علنی کردن اختلافاتش با کاسیاس، باعث ایجاد دودستگی در رختکن رئال مادرید شد.

سردار مولایی: ۵۶ نماد برای شهدای استان البرز طراحی شد
مشاهده