انگولو کانته قراردادش با تیم فوتبال چلسی را تا سال 2023 تمدید کرد. هافبک دفاعی فرانسوی آبی‌های لندن که سال 2016 با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، تابستان همان سال به چلسی پیوست و در این تیم دومین قهرمانی متوالی‌اش در این رقابت‌ها را کسب کرد و به سبب عملکرد خوبش در آن فصل به عنوان بهترین بازیکن فصل هم انتخاب شد.

عملکرد خوب کانته هم در زمان مربیگری آنتونیو کونته هم در دوران جانشین او مائوریتزیو ساری، مسئولان باشگاه چلسی را مجاب کرد که قرارداد این هافبک ملی‌پوش فرانسوی را تا ماه ژوئن سال 2013 تمدید کند.

به موجب این قرارداد جدید، هافبک 27 ساله چلسی حقوق بیشتری هم خواهد گرفت. حقوق او به 290 هزار پوند در هفته افزایش پیدا کرده است.

کانته پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه چلسی گفت: خوشحالم که دوران حضورم در چلسی افزایش پیدا می‌کند. تا الان دو سال فوق‌العاده را با این تیم تجربه کرده‌ام و امیدوارم که سال‌های بیشتری در کنار این تیم باشم. از زمانی که به این تیم آمده‌ام، به عنوان یک بازیکن واقعاً پیشرفت کرده‌ام، خودم را تغییر داده‌ام و پاداش‌هایی هم گرفته‌‌ام که هرگز فکرش را نمی‌کردم. من لندن را دوست دارم و خوشحالم که مدت بیشتری در اینجا باشم.

قرارداد قبلی کانته با چلسی تا سال 2021 اعتبار داشت و او پیش از این 170 هزار پوند در هفته حقوق می‌گرفت.

فوتبال جهان| امره جان ۲ ماه خانه نشین شد
مشاهده