به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی  در واکنش به بروز برخی حاشیه‌ها درخصوص غیبت‌ آنتونی استوکس و لی هری اروین دو بازیکن خارجی این تیم، با بیان اینکه در سیستم تحت مدیریت ما باج‌خواهی و سوءاستفاده جایی ندارد، گفت: همانطور که در ابتدای تحویل باشگاه تراکتورسازی گفته‌ام، تراکتورسازی فقط یک‌سالار دارد و آن هم هواداران هستند و هیچ فردی بالاتر از باشگاه نیست.

مالک باشگاه تراکتورسازی با تأکید بر اینکه اجازه سوء‌استفاده و باج‌خواهی  به هیچ فردی داده نمی‌شود، یادآور شد: بر عهد خود با هواداران پایبندیم و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌ فردی خود را بالاتر از باشگاه بداند و از باتجربه‌ترین و بزرگترین بازیکن گرفته تا جوان‌ترین آنها، همه موظف به تبعیت از اصول باشگاه هستند.

زنوزی با اشاره به اینکه عده‌ای بدنبال سوءاستفاده و پنهان شدن پشت هواداران هستند، اضافه کرد: هدف برخی افراد ایجاد تنش و به بیانی دیگر، گِل آلود کردن آب است تا برای منافع خود بهره‌برداری کنند که این امر در سیستم جدید باشگاه تراکتورسازی نمی‌تواند جای باشد و از هواداران نیز می‌خواهیم که با شکیبایی همیشگی‌شان ما را در تحقق اهداف یاری کنند.

زنوزی‌مطلق گفت: هواداران عزیزمان مطمئن باشند که تحقق خواسته‌ آنان که همانا کسب موفقیت است، در اولویت امور قرار دارد و تاکنون نیز موفقیت حاصل شده در سایه نظم و انضباط بوده و در آینده نیز تمامی تصمیمات و اقدامات در این راستا انجام می‌شود.

اعلام موضع‌ و اظهارات مالک‌ باشگاه تراکتورسازی با تداوم بی‌انضباطی این دو بازیکن، پس از دو مرتبه‌ تخلف و اخذ تعهد از آنان و در پاسخ به تداوم باج‌خواهی و بی‌انضباطی آنان انجام شده است.

ادامه مشکلات شفر با غیبت ۸ بازیکن استقلال و باران!
مشاهده