تیم فوتبال فرانسه، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه، شب گذشته (جمعه) در هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا، در خانه هلند با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

با این نتیجه، فرانسه همچنان با 7 امتیاز صدرنشین است اما سرنوشت گروه یک از لیگ ملت‌های اروپا در آخرین بازی میان تیم‌های هلند و آلمان مشخص می‌شود و اگر در آن بازی هلند، ‌میزبان خود را شکست دهد با 9 امتیاز و بالاتر از فرانسه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود خواهد کرد.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه که اولین شکست خود را در این رقابت‌ها تجربه کرد و تیمش با کسب یک امتیاز دیگر می‌توانست صعود کرد در پایان مسابقه به سایت فدارسیون فوتبال فرانسه گفت: تیمی مقابل ما بازی می‌کرد که به آن کلی غبطه خوردیم. به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. از نظر تهاجمی و جنگندگی ما هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و منطقی است که تیم ملی هلند بازی را ببرد. البته من خودم را از دلایل شکست‌مان کنار نمی‌گذارم.

فرانسه در این بازی بدون دو مهره کلیدی‌اش پل پوگبا و آنتونی مارسیال به میدان رفت، دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت خانه‌نشین هستند. نبود این دو نفر هم تأثیرگذار بود تا روند بازی‌های بدون شکست متوالی فرانسوی‌ها که تعدادش به 15 رسیده بود، خاتمه پیدا کند.

دشان افزود: نمی‌خواهم نبود مصدومان‌ تیم را بهانه کنیم. بازی در سطح بالا ملزوماتی دارد و آنها را نداشتیم. در این بازی ما از نظر فنی بیش از اندازه ضعیف بودیم.

واکنش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به رده‌بندی سنی بازی‌های با محتوای خشونت
مشاهده