فوتبال جهان| یواخیم لو؛ تحت‌تأثیر عملکرد هافبک ۱۹ ساله‌اش

یواخیم لو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر صفر تیم ملی روسیه را در ورزشگاه  ردبول آره‌نا لایپزیگ از پیش‌رو برداشتند، پس از این به خبرنگاران گفت: ما نیمه اول خوبی را تجربه کردیم و اوضاع بازی را به خوبی تحت‌کنترل داشتیم. ما در چند بازی اخیرمان به خاطر اینکه چرا بازیسازی را از عمق آغاز  نمی‌کنیم، مورد انتقاد بودیم. در این بازی اما در چند موقعیت این کار را انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: ما پویایی لازم در بازی‌مان را ایجاد کردیم که از همین راه به دو گل زیبا رسیدیم. در نیمه دوم تغییرات زیادی در ترکیب‌مان ایجاد کردیم که به همین خاطر نتوانستیم بازی روان نیمه اول‌مان را تکرار کنیم و این طبیعی بود. ما نیمه دوم کارمان را به خوبی انجام ندادیم.

یواخیم لو همچنین در تمجید از کای هاورتس، هافبک 19 ساله و بایرلورکوزنی‌ تیمش که در اولین بازی‌ای که از ابتدا در ترکیب مانشافت بود، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود ارائه کرد و پاس گل سوم آلمان را هم به گنبری داد،  اظهار داشت: هاورتس در این بازی من را تحت‌تأثیر خودش قرار داد. او تسلط بالایی بر توپ داشت و در کارهای هجومی هم جای‌گیری خوبی از خود نشان داد.

روسیه: موفقیت‌های طالبان بی‌نتیجه بودن راه حل نظامی بحران افغانستان را اثبات می‌کند
مشاهده