هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری ، تجربه‌ای مثل اینستاگرام ، تا این حد متمرکز و درگیرکننده ارائه نمی‌دهد. با اندکی خلاقیت و محاسبات دقیق ، می‌توانید یک جادوی اینستاگرامی برای برند خود تدارک ببینید. در این اینفوگرافیک روند پشت صحنه‌ی تجربیات برندهای بزرگ در اینستاگرام را کشف می‌کنید و می‌آموزید که چگونه خواهید توانست کمپانی خود را به قله‌های مرتفع‌تر پرتاب کنید.در ادامه همراه بازدید ایده باشید با اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام …

اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام

اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام

اینستاگرام به زبان ساده

اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌ اشتراک‌گذاری لحظه‌هایتان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ها شریک باشید. هم‌چنین می‌توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقهٔ شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید. در اینستاگرام می‌توانید:

  • عکس‌ها و ویدئو‌های مورد علاقه‌تان را به‌اشتراک بگذارید و آن‌ها را نگه‌داری کنید.
  • هر تعداد عکس و فیلم که مایل هستید را در بخش Stories به طور موقت به‌اشتراک گذاشته و آن‌ها را با جملات خود و یا ابزار‌های طراحی، ویرایش کنید.
  • عکس‌ها و ویدئو‌های موقت را در گروه‌ها و یا به صورت پیام مستقیم به دیگران ارسال کنید.
  • در بخش Explore، از رویداد‌ها و اتفاقات روزمره اطرافیان و سایر کاربران با خبر شوید.

شروع اینستاگرم

اینستاگرام یا اینستاگرم ( به انگلیسی: Instagram ) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

چگونه یک برند ماندگار داشته باشیم؟
مشاهده

اینستاگرم در ایران

پلتفرم اجتماعی اینستاگرم در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است. در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.

* اینفوگرافیک علم برند ها