هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری ، تجربه‌ای مثل اینستاگرام ، تا این حد متمرکز و درگیرکننده ارائه نمی‌دهد. با اندکی خلاقیت و محاسبات دقیق ، می‌توانید یک جادوی اینستاگرامی برای برند خود تدارک ببینید. در این اینفوگرافیک روند پشت صحنه‌ی تجربیات برندهای بزرگ در اینستاگرام را کشف می‌کنید و می‌آموزید که چگونه خواهید توانست کمپانی خود را به قله‌های مرتفع‌تر پرتاب کنید.در ادامه همراه بازدید ایده باشید با اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام …

اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام

اینفوگرافیک : علم برندها در اینستاگرام

اینستاگرام به زبان ساده

اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌ اشتراک‌گذاری لحظه‌هایتان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ها شریک باشید. هم‌چنین می‌توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقهٔ شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید. در اینستاگرام می‌توانید:

  • عکس‌ها و ویدئو‌های مورد علاقه‌تان را به‌اشتراک بگذارید و آن‌ها را نگه‌داری کنید.
  • هر تعداد عکس و فیلم که مایل هستید را در بخش Stories به طور موقت به‌اشتراک گذاشته و آن‌ها را با جملات خود و یا ابزار‌های طراحی، ویرایش کنید.
  • عکس‌ها و ویدئو‌های موقت را در گروه‌ها و یا به صورت پیام مستقیم به دیگران ارسال کنید.
  • در بخش Explore، از رویداد‌ها و اتفاقات روزمره اطرافیان و سایر کاربران با خبر شوید.

شروع اینستاگرم

اینستاگرام یا اینستاگرم ( به انگلیسی: Instagram ) شبکه اجتماعی همرسانی عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای تصاویرشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.

۵ قدم برای ایجاد سایت تجارت الکترونیکی جهانی
مشاهده

اینستاگرم در ایران

پلتفرم اجتماعی اینستاگرم در ایران برخلاف سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های محبوب دنیا به‌طور کامل فیلتر نیست ولی طرح فیلترینگ هوشمند اینترنت روی آن اجرا شده‌است. در روز ۱۰ دی ۱۳۹۶ این شبکه اجتماعی به همراه تلگرام و به‌دلیل رخدادهای مرتبط با تظاهرات ۱۳۹۶ ایران، و به دستور مقامات حکومت ایران از دسترس کاربران ایرانی خارج شد و پس از چند روز دوباره رفع فیلتر شد.

* اینفوگرافیک علم برند ها