کریم انصاری فرد امروز به صورت رسمی با تیم فوتبال ناتینگهام فارست در دسته اول فوتبال انگلیس قراردادی بست که تا سال 2020 اعتبار ارد.

او در اولین مصاحبه خود با سایت باشگاه ناتینگهام فارست، گفت: من بسیار خوشحالم و احساس غرور می‌کنم که به عضویت این باشگاه تاریخی درآمده‌ام و فکر می‌کنم که فصل حیرت‌آوری در انتظار من است. می‌خواهم اینجا تمام تلاشم را انجام دهم و در تمام مسابقات با صد درصد توانم بازی کنم. بی‌صبرانه منتظر شروع به کارم با ناتینگهام هستم.

انصاری فرد ادامه داد: می‌دانم که فوتبال انگلیس یکی از لیگ‌های طراز اول دنیا را دارد و می‌دانم که سطح رقابت‌ها در اینجا چقدر بالا و سخت است. اینجا رقابت بسیار شدید است. من فکر می‌کنم که کار سختی پیش رو خواهم داشت اما آماده‌ام که سخت کار کنم و بهترین عملکردم را در هر بازی و در هر جلسه تمرینی ارائه کنم تا آماده باشم و به بهترین شکل به تیم خدمت کنم.

مهاجم ملی‌پوش سابق المپیاکوس که در تابستان امسال از این تیم یونانی جدا شد در پایان تأکید کرد: من هرگز در مورد خودم قضاوت نمی‌کنم اما یک چیز را می‌توانم به هواداران قول دهم و آن این است که در تمام بازی‌ها با تمام توانم بازی خواهم کرد. امیدوارم که بتوانم آنها را خوشحال کنم. من یک مهاجم هستم پس وظیفه من این است که گل بزنم و تمام تلاشم را هم در همه بازی‌ها انجام می‌دهم تا در زمین بازی به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

شرایط تبلیغات برای کاندیداهای انتخابات در رسانه ملی تغییر کرد
مشاهده