سایت ردگل یونان به دنبال اعلام عقد قرارداد کریم انصاری‌فرد با تیم ناتینگهام فارست انگلیس در مطلبی با عنوان «انصاری‌فرد در نهایت به ناتینگهام فارست پیوست» نوشت: این مهاجم ایرانی که پس از جام جهانی 2018 روسیه بدون حتی پرداخت هرگونه پولی تبدیل به بازیکن آزاد شده بود پس از یک پروسه طولانی 2 ماهه سرانجام به تیم ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ انگلیس پیوست.

سایت نیوزبست یونان نیز می‌نویسد: باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس مهاجم فصل گذشته المپیاکوس را تا سال 2020 میلادی به خدمت گرفت. کریم انصاری‌فرد خوشحالی خود را از بازی کردن در ناتنیگهام فارست پنهان نمی‌کند زیرا این تیم متعلق به ماریناکیس، مالک باشگاه المپیاکوس است.

این رسانه یونانی سپس بخش‌های از مصاحبه کریم انصاری‌فرد با سایت رسمی باشگاه ناتینگهام فارست را منتشر کرد.

گاوروس، سایت خبری باشگاه المپیاکوس نیز اعلام کرد: بازیکن فصل گذشته المپیاکوس به صورت رسمی از سوی باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس به عنوان خرید جدیدش معرفی شد. از مدت‌ها قبل انتقال کریم انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست پس از جدایی از المپیاکوس مطرح بود که امروز به طور رسمی اعلام شد.

تیم ناتینگهام فارست تا پایان هفته پانزدهم فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس با اندوخته 23 امتیازی رتبه هفتم جدول رده‌بندی 24 تیمی را در اختیار دارد. چمپیونشیپ دومین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می‌شود.

گرشاسبی خطاب به بازیکنان پرسپولیس: از هیچ، همه چیز ساختید
مشاهده