سید امین قاسمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: تسهیلات بانکی به متقاضیان و سرمایه گذاران طرح‌های گردشگری در استان 300 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: برای فراهم شدن زیر ساخت‌های گردشگری استان از ابتدای امسال تا کنون 38 طرح و واحد گردشگری جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد طرح‌ معرفی شده، 26 طرح موفق به انعقاد قراردادو دریافت تسهیلات شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه استان لرستان از لحاظ پرداخت تسهیلات گردشگری یکی از استان‌های پیشرو در کشور است عنوان کرد: مبلغ سرمایه گذاری پیش بینی و معرفی شده برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل 350 هزار میلیون ریال بوده که از این مبلغ 140 تا کنون هزار میلیون ریال آن پرداخت شده است.

مهدی بهاروند معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان نیز گفت: تسهیلات طرح‌های گردشگری برای ایجاد هتل، مهمانپذیر، سفره خانه‌های سنتی، مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بوم گردی و سایر موسسات وابسته به حوزه گردشگری در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران  حوزه گردشگری قرار می‌گیرد و پیش بینی می‌شود طرح‌های حوزه گردشگری در بازه زمانی یک تا سه ساله به بهره‌برداری برسند.

ناامیدی هواداران کلوب بروژ از کاوه رضایی و آمرابات
مشاهده