رضا شاهرودی درباره شکست 2 بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و می‌توانست به گل هم برسد. ژاپنی‌ها در این نیمه ترسیده بودند و باید کار را تمام می‌کردیم. در هر صورت با تیمی که من از کاشیما دیدم، به نظرم می‌توانیم در آزادی این تیم را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در ادامه افزود: برانکو هم مربی حرفه‌ای است و قطعاً به بازیکنانش تأکید خواهد کرد که این نتیجه را فراموش کنند. همان‌طور که گفتم به نظرم می‌شود این تیم کاشیما را در آزادی شکست داد، همان‌طور که السد و الدحیل را بردیم. دروازه‌بان و خط دفاع این تیم ضعیف هستند و می‌شود در آزادی به این تیم گل زد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان این تیم پس از دریافت گل کمی عصبی شدند و همین موضوع هم باعث شد تا سیامک نعمتی از زمین مسابقه اخراج شود،‌ گفت: بله، این اتفاق قشنگ نبود. قطعاً برانکو به بازیکنان این موضوع را گوشزد خواهد کرد. بازیکنان در این سطح بین‌المللی باید باهوش و منطقی بازی کنند و زود عصبانی نشوند. البته داور چینی هم باعث شد تا بازیکنان ما عصبی شوند. من خودم در چین بازی کرده‌ام، به طور کلی چینی‌ها عاشق ژاپنی‌ها هستند!

شاهرودی در خاتمه تصریح کرد: در این مسابقه هم داور تمام صحنه‌های 50 – 50 را به نفع حریف سوت زد. باز هم دست بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس درد نکند، تا همین‌جا هم کار بزرگی کرده‌اند. برانکو با 14،15 بازیکن تیمش را در سه جام نگه داشته است و باز هم من قول می‌دهم شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی کاشیما را راحت شکست خواهیم داد.

برتری تیم ملی فوتبال ساحلی‌ ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی پرتغال
مشاهده