کمال کامیابی‌نیا: ناامید نیستیم و می‌توانیم کاشیما آنتلرز را شکست‌ دهیم/ داوری اذیت‌مان کرد

کمال کامیابی‌نیا پس از شکست دو بر صفر پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم.  این بازی فینال آسیا بود و کاشیما تیم خوبی داشت. در نیمه دوم، روی دو اتفاق گل خوردیم، اما صد در صد به جبران نتیجه در تهران امیدواریم. امیدوارم در تهران بتوانیم به کمک هواداران نتیجه بازی رفت را جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کاشیما تیمی نیست که نتوان را آن را شکست داد. درست است که دو گل خورده‌ایم و کار برای دیدار برگشت سخت است، اما به کمک هواداران و حمایت‌های‌شان می‌توانیم بازی را ببریم.

کامیابی‌‌نیا در خصوص داوری این دیدار عنوان کرد: داوری خیلی اذیت‌مان کرد و خطاهای خنده‌دار گرفت. مربیان آنها اعتراض می‌کردند، جو بازی را عوض کرده و به سود خودشان تغییر دادند. اخراج سیامک نعمتی سختگیرانه بود، شاید اگر می‌دانست سیامک کارت زرد داشته، اصلا به او کارت دیگری نشان نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه اول خوب و قلدر بازی کردیم، اما شرایط بدنی در نیمه دوم افت پیدا کرد. این مسئله به خاطر شرایط آب و هوایی طبیعی بود. من ساعت 11 شب می‌خوابیدم، اما اینجا ساعت 4 صبح از خواب بلند می‌شدم. می‌توان در تهران کاشیما را برد، اصلا اینطور نیست که ناامید باشیم و امیدوارم با کمک هواداران بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

صفی‌پور: من از قیمت ۲۰۰هزار تومانی خبر نداشتم
مشاهده