نظامیان صهیونیست بار دیگر راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در نوار غزه را که با هدف تاکید بر حق بازگشت و ضرورت پایان یافتن محاصره اسرائیل علیه غزه برگزار شد سرکوب کردند.

به نقل از فلسطین الیوم، هزاران نفر از شهروندان فلسطینی امروز با حضور در تمام چادرهای بازگشت در مرزهای نوار غزه در راهپیمایی جمعه « مردم ما وعده شوم را خنثی خواهند کرد» شرکت کردند تا بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق خواسته‌هایشان به‌ ویژه پایان یافتن کامل محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه تاکید کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان فلسطینی نماز عصر را در چادرهای بازگشت به جا آورده و سپس در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند به سمت دیوار حائل رهسپار شدند.

در حالی که شهروندان نوار غزه به صلح آمیز بودن فعالیت‌های خود پایبند بودند، اما نظامیان رژیم صهیونیستی مانند دفعات قبل با شلیک گلوله و گازهای اشک‌آور به سمت آنها حمله ور شدند که در پی این حملات چندین فلسطینی و خبرنگار زخمی و یا دچار خفگی شدند.

شهروندان نوار غزه که با اوضاع اقتصادی و انسانی دشواری روبرو هستند از دهم فروردین ماه گذشته راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت را با هدف شکستن محاصره رژیم صهیونیستی آغاز کرده‌اند و از آن زمان تاکنون حدود 210 نفر به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسیده و بیش از 22 هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

هاآرتص: ارتش اسرائیل مشتاق جنگ با غزه نیست / حماس: هراسی از تهدیدهای توخالی اشغالگران نداریم
مشاهده