معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوار غزه به رژیم صهیونیستی درباره تاخیر و تعلل در پایان دادن به محاصره ظالمانه نوار غزه هشدار داد.

خلیل الحیه معاون رئیس جنبش حماس در نوار غزه امشب به اشغالگران اسرائیلی درباره هرگونه تاخیر در پایان دادن به محاصره این منطقه هشدار داد و گفت اگر راهپیمایی‌ها ادامه یابد و محاصره نوار غزه به  تاخیر افتد، در فصل زمستان چیزی را خواهید دید که در فصل تابستان شاهدش نبودید.

وی که در چادر بازگشت در شرق غزه سخن می‌گفت، افزود جنبش حماس و گروه‌های دیگر و قشرهای مختلف ملت ما، اجرای وعده‌ها را زیر نظر دارند و اشغالگران در حال حاضر برای  عمل به وعده‌هایشان در لغو محاصره غزه در بوته آزمایش قرار دارند و میانجی‌گران هم برای مهار آنها توانمند هستند.

الحیه تاکید کرد تلاش‌ها برای درهم شکستن محاصره تحمیلی نوار غزه از سوی اسرائیل در آستانه به ثمرنشستن و موفقیت است.

این رهبر جنبش حماس در عین حال خاطر نشان کرد راهپیمایی‌های بازگشت در شرق استان‌های غزه همچنان ادامه خواهد یافت.

الحیه افزود راهپیمایی‌های بازگشت برای تحقق دو هدف اساسی آغاز شد، اول احیای مسئله ملی در زمانی که مورد غفلت و بی‌توجهی و تلاش برای حذف به ویژه در زمینه حق بازگشت قرار گرفته و  دوم شکستن محاصره ظالمانه نوار  غزه از سوی اسرائیل.

معاون رئیس جنبش حماس خطاب به قشرهای مختلف ملت فلسطین که در راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره شرکت می‌‌کنند، گفت اگر راهپیمایی‌های بازگشت نبود، هیچ کس به شما توجه نمی‌کرد و هیچ کس نزد شما نمی‌آمد(اشاره به سفر هیئت‌های سیاسی مصری و غیره به غزه)

وزش باد شدید در لرستان؛ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
مشاهده

الحیه در ادامه اظهار داشت تلاش‌های مصر، قطر و سازمان ملل برای شکستن محاصره نوار  غزه در آستانه موفقیت است.این رهبر جنبش حماس توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.