عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که بنیاد مسکن نمی‌تواند گام موثری برای مسکن‌سازی بردارد، گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی متوقف شده است.

سید احسن علوی اظهار کرد: در شرایط کنونی و اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، بعید می‌دانم که متولیان حوزه مسکن حتی بنیاد مسکن بتواند گامی موثری در اجرای پروژه های مسکن سازی بردارد، چون بنیاد مسکن امروز در بحث اجرای طرح های هادی روستایی متوقف شده، حال چگونه می خواهد این مسائل را پیگیری کند.

وی با یادآوری این‌که یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم و دوازدهم بحث نوسازی بافت فرسوده و اجرای طرح های مسکن سازی مانند طرح مسکن اجتماعی و بازآفرینی شهری بوده است، ادامه داد: حال اگر قرار است که این موضوعات به استراتژی اصلی کشور در حوزه مسکن سازی تبدیل شود، نخست باید برنامه ریزی درست و حساب شده ای در این عرصه صورت گیرد.

وی با بیان این‌که یکی از عوامل توسعه مسکن سازی، توجه به انبوه سازان است به خانه ملت گفت: از این رو دولت باید انبوه سازان را جدی بگیرد. البته در انتخاب شرکت ها و پیمانکاران برای اجرای طرح‌هایی مانند مسکن اجتماعی با بازآفرینی باید بررسی دقیقی صورت گیرد تا انبوه‌سازان دارای کارنامه مثبت و قابل قبول در این عرصه وارد شوند.

فوتبال جهان| ورود پائولو دیبالا به لیست بزرگان یوونتوس با هت‌تریک در لیگ قهرمانان اروپا
مشاهده