روزنامه بیزنس آنلاین روسیه روزنامه نوشت: سردار آزمون و پاول میگیلوتس در تمرین دیروز (شنبه) مصدوم شدند و باشگاه روبین‌کازان 2 روز آنها را پنهان کرد. آنها برخوردی شدیدی با هم داشتند و روی صورت‌شان بخیه‌های زیادی انجام شد. در تمرین روز شنبه ورود نمایندگان رسانه‌های گروهی و تماشاگران برای دقایق ابتدایی آزاد اعلام شده بود. در پایان این تمرین بازیکنان روبین‌کازان به بازی پرداختند و در مبارزه برای گرفتن یک توپ سردار آزمون و پاول میگیلوتس با هم برخورد کردند که مصدومیت شدید آنها از ناحیه صورت و سر را به دنبال داشت. در لحظه بروز این حادثه خبرنگاران و تماشاگران غایب بودند.

بر اساس این گزارش، سردار آزمون از ناحیه چشم راست به شدت آسیب دید و ابروی پاول میگیلوتس نیز شکافت. تمرین بلافاصله قطع شد و بازیکنان مصدوم نیاز سریع به کمک‌های اولیه داشتند. بازیکنان عصر شنبه به کلینیک شماره 7 بیمارستان خیایان خولیکوا انتقال یافتند. مصدومیت سردار آزمون کمی بیشتر از پاول میگیلوتس بود و روی چشم راست او 9 بخیه انجام شد. به نظر می‌رسید که سردار آزمون در یک مبارزه نابرابر و نه تمرین فوتبال آسیب دیده است. باشگاه روبین‌کازان نیز که در آستانه بازی حساس خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر روسیه برابر تیم اسپارتاک مسکو قرار داشت تلاش کرد تا در 2 روز پیش‌رو حادثه مصدومیت سردار آزمون و پاول میگیلوتس و غیبت آنها در این بازی را پنهان کند. این 2 بازیکن روزهای یکشنبه و دوشنبه را در محل اردوی تیم روبین‌کازان زیر نظر پزشکان مراحل درمانی را سپری کردند. باشگاه روبین‌کازان نمی‌خواست خبر مصدومیت سردار آزمون و عدم بازی او برابر تیم اسپارتاک مسکو که هشت‌ گل را در طول فصل جاری لیگ برتر روسیه سازماندهی کرده است نشت پیدا کند.

اسکندری نایب رئیس افتخاری کنفدراسیون بیلیارد و اسنوکر جهان شد
مشاهده

روزنامه بیزنس‌آنلاین در ادامه می‌نویسد: سردار آزمون ساعتی پیش و پس از بازی تیم روبین‌کازان برابر اسپارتاک مسکو برای دیدار با هواداران با چشمی متورم در زمین ورزشگاه حاضر شد. پیش از بازی با هواداران روبین‌کازان سلفی گرفت و پس از پایان بازی نزد بازیکنان روبین‌کازان رفت.

پاول میگیلوتس نیز درباره نحوه مصدومیتش می‌گوید: صادقانه بگویم چیزی را به خاطر ندارم و نمی‌دانم چطور این برخورد و مصدومیت من و سردار آزمون رخ داد.

قربان بردیف، سرمربی روبین‌کازان نیز در این رابطه گفت: سردار آزمون و پاول میگیلوتس به خاطر میل بیش از اندازه در تمرین مصدوم شدند.

تیم روبین‌کازان در بازی هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه میهمان تیم اورنبورگ است. به احتمال فراوان سردار آزمون و پاول میگیلوتس با ماسک‌های روی صورت به میدان خواهند رفت.