به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، فدراسیون فوتبال بلژیک به سرمربی تیم ملی این کشور روبرتو مارتینس که گزینه جانشینی خولن لوپتگی در رئال مادرید محسوب می‌شود، درباره مذاکره پنهانی با این باشگاه هشدار داده است.

باشگاه رئال مادرید ماه ژوئن امسال به صورت پنهانی با خولن لوپتگی سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا مذاکره کرد که این اتفاق موجب اخراج لوپتگی از سرمربیگری ماتادورها در فاصله دو روز به اولین بازی این تیم در روسیه و آشفته شدن رختکن آن شد. لوپتگی اما 4 ماه در رئال مادرید دوام آورد و شب گذشته (دوشنبه) از رئال مادرید هم اخراج شد.

در همین حال بعد از آنکه مذاکرات باشگاه رئال مادرید با آنتونیو کونته، سرمربی سابق چلسی به بن‌بست خورد از روبرتو مارتینس به عنوان گزینه بعدی کهکشانی‌ها نام برده شد و ظاهراً این خبر مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک را نگران کرده است.

همین موضوع سبب شده است که آنها به مارتینس هشدار دهند حق ندارد بدون اجازه فدراسیون فوتبال بلژیک تماسی با رئال مادرید داشته باشد. مارتینس که تابستان امسال تیم ملی بلژیک را به بزرگترین افتخار تاریخش رساند و با این تیم عنوان سوم جام جهانی را کسب کرد تا سال 2020 با فدراسیون فوتبال بلژیک قرارداد دارد.

استفان فن‌لوک، سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیک در این خصوص به خبرگزاری رسمی اسپانیا گفت: اینجا ما در فدراسیون فوتبال بلژیک اجازه نداریم درباره قراردادهای فی‌مابین فدراسیون و کارمندان صحبت کنیم و این قبیل مسائل را محرمانه تلقی می‌کنیم. اگر باشگاهی می‌خواهد با آقای مارتینس صحبت کند، اول می‌بایست با فدراسیون فوتبال بلژیک به توافق برسد.

آمریکا سه بانک ملت، پارسیان، مهر اقتصاد و بنیاد تعاون بسیج را تحریم کرد
مشاهده

مارتینس 45 ساله، پیش از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال بلژیک، در تیم‌هایی مانند ویگان و سوانزی کار می‌کرد.