فوتبال جهان| اونای امری: کریستال‌پالاس مستحق رتبه بهتری است/ در اسپانیا بازی‌های این تیم را تعقیب می‌کردم

اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی آرسنال مقابل کریستال‌پالاس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از تداوم تلاش توپچی‌ها برای کسب پیروزی‌های بیش‌تر سخن گفت.

سرمربی آرسنال گفت: ادامه دادن  روند خوب تیم، یک مسئله بسیار مهم است که نیاز به تمام تمرکز و انرژی بازیکنان دارد. اگرچه تیم من از فرم خوبی برخوردار است اما من در هر بازی به این نکته فکر می‌کنم که در چه زمینه ای تیمم باید پیشرفت کند. کادر مربیگری و بازیکنان چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر اعتماد به نفس، هر روز درحال پیشرفت هستند و این مسئله باعث می‌شود همواره به دنبال بهبود نتایج باشیم. اگرچه ما بازی‌های اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم، با این حال هر بازی یک داستان جداگانه و متفاوت است. بنابراین، ما باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و به فرم خوب فعلی تداوم ببخشیم.

امری در ادامه افزود: وقتی در اسپانیا و فرانسه مربیگری می‌کردم، بازی تیم‌هایی مانند کریستال پالاس را دنبال می‌کردم. اگرچه بازیکنان آن‌ها معروف نیستند اما  از کیفیت خوبی برخوردارند و همواره نتایج خوبی در مقابل حریفان خودش به دست می‌آورند. کریستال پالاس یک تیم با کیفیت همراه بازیکنان و مربی خوب است که در لیگ برتر جزیره از تجربه کافی برخوردار شده. تیم به کریستال پالاس احترام می‌گذارد و به عقیده من، این تیم مستحق رتبه بهتری در لیگ برتر جزیره است.

کردستان|۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مریوان کشف شد
مشاهده