غلامرضا محمدی در مورد عملکرد دو کشتی‌گیر جوان ایران در المپیک آرژانتین اظهار داشت: من و سایر همکارانم از ابتدایی که کارمان را در تیم ملی نوجوانان آغاز کردیم، یک هدف داشتیم و آن هم این بود که بتوانیم یک نسل نو را به کشتی ایران معرفی کنیم. نسلی که ماندگار بشوند و به خوبی در رده جوانان و سپس بزرگسالان نتیجه بگیرند. اگر امروز تیم ملی بزرگسالان ما با مشکلات و خلأهایی مواجه شده به این دلیل است که در 6-5 سال گذشته در رده نوجوانان خوب کار نکرده‌ایم و این بزرگترین ضربه را به کشتی ما زده است.

وی ادامه داد: اگر امروز دست‌های‌مان خالی است به خاطر سال‌های گذشته است اما اکنون یک اتفاق خوب در تیم ملی نوجوانان افتاده، از تیم سال گذشته نوجوانان 4 نفر به رده جوانان منتقل شدند و از بین‌شان 3 نفر به دوبنده تیم ملی رسیدند که دو نفر هم مدال جهانی گرفتند. در المپیک آرژانتین هم محمد کریمی و امیرحسین زارع عملکرد خوبی داشتند و هر دو موفق شدند مدال نقره را از آن خود کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد: ما در رده سنی نوجوانان چراغ خاموش حرکت کردیم و نخواستیم که سروصدا کنیم که همه بفهمند داریم کار می‌کنیم. مهم این بود که کار انجام شود و کشتی‌گیران خوبی را به تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان منتقل کنیم. خیلی از بچه‌های ما سال آینده در رده سنی جوانان مدال خواهند گرفت چون یک کار اصولی انجام دادیم و کشتی‌گیران راه خود را پیدا خواهند کرد.

فوتبال جهان| پل اسکولز: ناله‌های ژوزه مورینیو دیگر حالم را به هم می‌زند!
مشاهده